9/12/2021

Sevgililer Gününün İlk Sevgi Mesajı, 14 Şubatın İlk Sevgi Yazısı

  Hiç yorum yok
Sevgililer Gününün İlk Sevgi Mesajı
En Romantik Hiç Bir Yerde Olmayan 14 Şubat Uzun Sevgi Mesajı

Yüreğimizin sesini dinledik ve düşündükki hiç bir sevgi asla bir güne sığmamalı yada hiç bir sevgili sadece senede bir gün hatırlanacak kadar değersiz olmamalı.
Bu nedenle sevdiğiniz önemsediiniz sevgilinize hergün onu önemsediğinizi belirten yazılar mesajlar yazın. Senede 1 gün hatırlanmak kimsenin hoşuna gitmez. Hoşa giden şey hediye meselesi olur.:))) Aşağıdaki Sevgiliye en güzel 14 Şubat mesajı henüz hiçbir yerde yayımlanmadı. Daha ilk olarak sayfamızda yer almaktadır.

En Tutkulu Sevgi Mesajı Facebook Duvar Yazısı:
1 güne sığmayacak kadar büyüktür benim sana olan sevgim.
Senede 1 gün hatırlanacak kadar değersiz değil benim sevdiğim.
Sevgililer gününe özel olacak kadar sınırlı değildir benim sevgi sözlerim.
Benim sevgim ömürlüktür.
Benim sevdiğim, ömrümdür.
Benim sözlerim yürektendir.
Bugünde, yarında... Her anımda hep sen varsın. İyiki sen benim sevdiğimsin.! İyiki varsın.!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder