2/19/2021

İnci Tanem Sözlerini Kim Yazdı ve Beste Kimin İnci Tanem Sözleri

  Hiç yorum yok
İnci Tanem Sözleri
İnci Tanem Şarkısını Kim Yazdı İnci Tanem Şarkısını Kim Besteledi

"İnci Tanem" söz Tarkan.
"İnci Tanem"  beste Tarkan.
Tarkan İnci Tanem şarkısına 1997 senesinde çıkardığı ÖLÜRÜM SANA isimli albümünde 7. sırada yer vermiş ve seslendirmiştir.
"İnci Tanem"  şarkısını söz ve bestesi kendine ait ve aynı zamanda ilk ve tek seslendiren profesyonel sanatçı Tarkan'dır.
"İnci Tanem" isimli şarkıyı bildiğimiz kadarıyla sadece amatör sanatçılar yorumladı. Tarkan dışında "İnci Tanem" şarkısını seslendiren başka profesyonel sanatçı varsa yorumlarınızda paylaşırsanız müzik bilgisine katkıda bulunmuş olursunuz.

İnci Tanem Sözleri:
Çaresizim mecbur bu veda
Kokun üzerimde gidiyorum uzaklara

Sığınıp anılara bu hasrete dayanırız elbet
Ümidimiz muradına erecek sabret

Sabret inci tanem bekle beni
Döneceğim mutlaka sabret
Ağlama ne olur vazgeçme bekle beni
Döneceğim mutlaka sabret

Vız gelir dağlar denizler yaban eller
Sevmeye engel değil mesafeler

Geçici bu ayrılık bir rüya farzet
Sonunda zafer bizim olacak sabret

Sabret inci tanem bekle beni
Döneceğim mutlaka sabret
Ağlama ne olur vazgeçme bekle beni
Döneceğim mutlaka sabret

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder