9/12/2021

Sevgiliye Söylenen En Güzel Romantik Sevgi Dolu Aşk Sözleri

  Hiç yorum yok
Romantik Sevgi Dolu Aşk Sözler
En Romantik Tutkulu Facebook Aşk Mesajları, Sevgiliye Günün En Yeni Mesajları

Sevgi ve aşk bu dünyada yaşanan olmazsa olmaz duygularındandır.
Ya bir rastlantı, ya bir tesadüf, ya birilerinin vasıtası vs. nedenlerle tam zamanında veya hiç umulmadık bir zamanda başa gelen aşk sonucu insanların yaşadığı yada içinde saklı duygulardandır aşk ve sevgi...
Kız sevgili için, erkek sevgili için, nişanlılar için, yeni sözlenen için, eşler için kısacası sevgiyi bulan ve sevgiyi yaşayan herkes için söylenebilecek en güzel 7 aşk mesajı, aşağıda sizler için en orjinal ve ilk ağızdan yazılmış en duygu yüklü mesajlar bulunmaktadır. En Romantik duygulu ve aşk yüklü  mesajları facebook duvar yazılarınızdada kullanabilirsiniz.

Sevgili En Güzel  7 Duygulu Mesaj
* Elim eline değmesede, seni uzaktan sevmeye razıyım. Seni hiç göremesemde, seni kalbimde sevmeye razıyım. Seninle bir ömür geçirmesekte, Senin ismini anarak ölmeye razıyım.

* Seni sevmeye başladığımda bilmedin, Seni unutmaya çalıştığımıda bilmeyeceksin. Ümitsizdi sevgim bu nedenlede kalbime gömeceğim. Sende sana olan duygularımı hiçbir zaman öğrenemeyeceksin.

* Ben bu dünyaya seni sevmek, senin aşkınla yanmak ve ayrılığın çilesini çekmek için gelmişim.

* Vücudumun karar merciisi aklım olsada, onay merciisi kalbim. Kalbimin onayladığına aklım söz geçiremiyor. Aklımın isteğine ise kalbim onay vermiyor. Seni seviyorum aşkım hemde kalbimin onayı ile seviyorum..!

* Sevenler arasındaki sevgi; sevginin yerini tahammülsüzlükler aldığı zaman biter.

* Bir Sevgi yeteri kadar güçlü değilse, hep kara kedilerin günahı alınır.

* Sen bir nefes kadar bana yakınsan, neden ben nefessiz kalıyorum? İki elin kanda bile olsa benim yanımdaysan, neden sana ihtiyacım olduğunda yoksun? Sen beni gerçekten seviyormusun yoksa ben sevildiğimimi sanıyorum?
Sizinde kendinize ait güzel aşk sözleri veya mesajlarınız varsa yorumlarınızda yazın bizde yorumlarınızı sizin isminizle birlikte yayınlayalım ve sözlerinizi sevdiğinize ulaştırmış olalım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder