10/22/2013

Üniversite Tercih Kılavuzu 143 Numaralı Özel Koşul ve Açıklamalar Anlamı

  1 yorum
Tercih Kılavuzu 143 Numaralı Özel Koşul ve Açıklamalar
Üniversite Koşul ve Açıklama 143

Üniversite sınavına giren bir öğrenci yayınlanan tercih kıavuzunda yer alan özel açıklama bölümünde yazılmış olan rakamların neyi ifade ettiğine dikkat ederek tercih kılavuzunu doldurmaları gerekir. Bu şartlar koşullar tercih edilen üniversitenin öğrencide aradığı veya uyguladığı kriterlerdir.

Aşağıda ÖSYM üniversite kontenjan ve tercih kılavuzunda yer alan koşul ve açıklamlardaki rakamların (sayıların) anlamı yer almaktadır.

Yükseköğretim Programı Tercih Kılavuzu Özel Şartlar Koşullar ve Açıklama 143
Koç Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulunda eğitim-öğretim ücrete tabiidir. 2013-2014 ders yılında eğitim-öğretim ücreti KDV dâhil 8.700 TL’dir. Yılık ücretlerin yarısı Güz dönemi başında, geri kalanı Bahar dönemi başında ödenir. Burslu olarak yerleştirilen öğrencilere sağlanan burs; (a) eğitim-öğretim ücretini (b) yurtlarda ücret ödemeden kalmayı, (c) masraflarına katkı olarak, koşulları sağlayan öğrencilere, 10 ay süreyle ayda 330 TL burs desteğini ve ders günlerinde her gün iki öğün yemeği kapsamaktadır. Burslar karşılıksız olup, normal eğitim-öğretim süresince (4 yıl) devam eder. Hemşirelik Yüksekokulunda eğitim-öğretim Nişantaşı, yurtlar ise Nişantaşı ve Fulya bölgelerinde yer almaktadır. Daha önce tam, destek (%50 Burslu) veya kısmi burslu (%25 Burslu) kontenjandan Koç Üniversitesi’nin bir lisans programına yerleşip bu programı tamamlamış veya ayrılmış olanlar tam, destek veya kısmi burslu öğrenimden yararlanamazlar. Eğitim-öğretim, yurt ücretleri ve burslar her yıl Mütevelli Heyeti tarafından, maliyet artışları ile o yılın Üniversite bütçesi göz önünde tutularak saptanır. Yurtlar ücretlidir.

1 yorum :

  1. tercih kılavuzu özel koşul ve açıklamalarında 143 anlamı 2013-2014 yıllarını gösteriyor şuan koç üniversitesi ile alakası yok. 2018 yılı dahilinde numaranın anlamı nedir bilen varmı?

    YanıtlaSil