2/16/2021

Köftenin İçine Hangi Köfte Harcı Güzel Olur

  Hiç yorum yok
Köftenin İçine Hangi Köfte Harcı Güzel Olur
Evde Köfte Yaparken İçine Hangi Köfte Harcı Koyabiliriz

Köfteyi hemen hemen sevmeyen kimse yoktur. Ama lezzetli köfte yapmakta marifet ister.
Önceleri ben köfte yaparken herzaman harcını kendim yapardım. Son zamanlarda köfte yaparken hazır köfte harçlarından denedim. Çeşit çeşit köfte harçları denedim ama hiçbiri benim yaptığım köfte lezzetini vermedi. Dışarda çok acıktığımızda aldığımız bazı köftelerin lezzetleri çok güzel oluyordu bende köfte harçlarında hep o lezzeti arıyordum. Yukarıdaki resimde hazır köfte harcı ile yapılmış henüz pişmemiş çiğ olan köftenin resmi var. Aşağıdaki resimde köftenin hazır harçlarla pişmiş hali var.
Neyse sözü uzatmayım. Eğer çok lezzetli, nefis bir köfte yapmak, yemek ve ikram etmek istiyorsanız sizlere önereceğim hazır köfte harcını bir deneyin. Gerçekten inanılmaz bir lezzet oluyor.
Önerdiğim köfte harcının markası koruyucu madde içermeyen SELAY marka köfte harcından alın. Ama SELAY marka köfte harçlarının farklı içerikte olanları var siz üzerinde kırmızı yazıyla SELAY  ve altta yeşil yazıyla MEATBALL SEASONING yazan köfte harcını alın. Yalnız köfteyi yaparken içine sarımsak koymayı sakın ihmal etmeyin. Geri kalan yani pişirmek için hazırlanması zaten poşetin üzerinde tarif ediliyor. Aşağıdaki resim köftelerin tost makinasıyla pişirdiğim ve sizlere önerdiğim harçla yapılmış köftlerden bir tabak hazırladım. Daha yanına domates ve yoğurtta ilave edecektim ama bu lezzeti mutlaka hemen paylaşmalıyım dedim ve geçtim bilgisayarın başına...:)))
Yanına salata düşünürseniz sizlere önerim maydonoz ve kuru soğanla yaptığınız salata olacaktır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder