2/19/2021

Bir Teselli Ver Sözlerini Kim Yazdı ve Beste Kimin Bir Teselli Ver Sözleri

  1 yorum
Bir Teselli Ver Sözleri
Bir Teselli Ver Şarkısını Kim Yazdı Bir Teselli Ver Şarkısını Kim Besteledi

"Bir Teselli Ver" şarkısı her 100 kişiden 99'unun bileceği üzere söz ve bestesi Usta sanatçı Orhan Gencebay'a aittir.

"Bir Teselli Ver" şarkısını ilk seslendirende Orhan Gencebay'dır.

Orhan Gencebay 1968 ve 1969 yılları arasında 45 lik olarak çıkardığı albümünde bir teselli ver şarkısını ilk bu tarihte seslendirmiştir. Daha sonra 1972 yılında BİR TESELLİ VER isimli albümünde yeniden seslendirmiş ve albümün ilk şarkısı olmuştur.

"Bir Teselli Ver" şarkısını yorumlayan diğer sanatçılar şöyledir; Bülent Ersoy, Emel Sayın, Muazzez Abacı, Linet, Sıla, Kolpa, Emre Aydın.

"Bir Teselli Ver" şarkısını seslendiren başka profesyonel sanatçılar olduğunu bilen ziyaretçilerimiz varsa, yorumlarında belirtlemeleri halinde müzik bilgisine katkıda bulunmuş olacaklardır.

Bir Teselli Ver Sözleri:
Bir teselli ver bir teselli ver
Yarattığın mecnuna bir teselli ver

Sevenin halinden sevenler anlar
Gel gör şu halimi bir teselli ver
Aramızda başka biri var ise
Tertemiz aşkımı bana geri ver

Ben zaten her acının tiryakisi olmuşum
Ömür boyu bitmeyen derdimle yorulmuşum
Gülemem sevgilim ben sensiz ah ah ah
Yaşayamam yaşayamam

Bana ne gerek bana ne gerek
Senin aşkından başka bana ne gerek

Aşkın zehir olsa yine içerim
Yolun ecel olsa korkmam geçerim
Yeter ki sevdim de ben bu aşk ile
Dünyanın kahrına gülüp geçerim

Ben zaten her acının tiryakisi olmuşum
Ömür boyu bitmeyen derdimle yorulmuşum
Gülemem sevgilim ben sensiz ah ah ah
Yaşayamam yaşayamam

1 yorum :

  1. Selamlar, Kamuran akkor da söylüyor. 1975 Yılı 45lik

    YanıtlaSil