9/12/2021

SevdiklerimizeÖzlem Hasret Dolu Romantik İyi Geceler Mesajları, İyi Geceler Yazıları

  1 yorum
Hasret Dolu Romantik İyi Geceler Mesajları
Sevdiklerimize Sevgilimize Güzel İyi Akşamlar İyi Geceler Mesaj ve Yazıları

Sayfamızda ilk defa orjinal olmayan iyi geceler mesajı yayınlayacağız. İyi Geceler mesajlarının bir başka siteden alacağız. Kaynak site: iyigecelermesaji

* Ben ay olsam Sen benim gökyüzümsün, ben güneş olsam sen gene benim gökyüzümsün, Ben sensiz olamam, sende bensiz olamazsın iyi uykular köylü kızı!
* Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi Geceler Herşeyim.
* Bir hüzün saklıdır ve bin umut vardır,her yeni gün doğumunda, bir hüzünle uyuyup bin umutla uyanma dileğiyle. iyi geceler.
* Güzellikler içinde gecenin bu saatlerindebelki yalnızlığın en yorgun olduğu yerde yalnız olmadığını bilesin diye sana iyi geceler diyesim geldi.
* Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uyukudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uyukuya ben sana doyamıyorum birtanem iyi geceler.
* Seni uyurken izlemek isterim, uyuduğunda ay yüzünü öpmek isterim işte özaman bende tatlı bir rüya görmüş olurum sevdiğim, iyi geceler bebeğim.
* Yıldızlar gözlerine özensin sen birtanesin bebeğim iyi geceler dilerim.
* İyi GeceIer Yosun GözIüm tatIı rüyaIar benim hayalim.
* GeceIerin Sıcak, RüyaIarın Candan OIsun, Sana iyi geceIer OIsun.
* Sen Güzel rüyalar içinde, Ben Senin hayalinle. Sen gecelerin Kucağında uykuda, Ben ise Seni Düşünerek Sabahların içinde.. iyi geceIer.
* Seninle Her Gece Güzel Seni Düşünürken geceIeri uykusuz Geçiriyorum rüyalarımı uykusuz seni düşünerek görüyorum.. iyi geceIer Sana Bebeğim.
* Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk yüreginde sevgi ve sadakat karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi veceler öpücügü . yanagını uzat.
* Hayırlı geceler tatlı uykular aydınlık güzel günlere uyanmanız dilegiyle iyi geceler.
* Belki gözlerimin baktığı yerde değilsin ama bilki, gözlerimin daldığı yerdesin. Hayat, derin bir uyku ise, gördüğüm en güzel rüya sensin.

1 yorum :

  1. ellerinize sağlık hepsi çok etkili ve anlamlı :)

    YanıtlaSil