9/12/2021

Kız Nişanlıya Sevgiliye Yeni Sabah Mesajı, Erkek Sevgili Nişanlı İçin Çok Güzel Günaydın Sabah Mesajları

  Hiç yorum yok
Kız Nişanlıya Sevgiliye Yeni Sabah Mesajı, Erkek Sevgili
Sevgili Günaydın İyi Sabahlar En Güzel Mesajlar

* Ne Güzel vücudumun sol yanında seninle dopdolu güne başlamak. Günaydın Aşkım!

* Gün ağarmaya başladı aşkım! Ben hala seni düşünmekten uyuyamadım. Günaydın Aşkım!

* Gökyüzü aydınlanırken içimi sevinç kaplıyor. Seni görmeye az kaldı günaydın aşkım!

* En güzel sabahlara, En güzel güne o güzel gözlerini açman dileği ile günaydın aşkım!

* Sabahın en bakışlarını birgün benim yanımdada yapmanı bekliyorum. Günaydın aşkım!

* Ağaran günmü aydın yoksa senin güzel yüzünmü? Günaydın aşkım!

* Bugün lale devri bitti, bizim devrimiz başladı günaydın canım!

* Şimdi uyandım çok susamışım. Ama susuzluğum suya değil, senin aşkına... Günaydın Canım!

* Bu sabah en güzel duaları senin için yaptım. Günün aydın ve mutlu olsun aşkım!

* Bugün Allah'tan 2 şey diledim. 1. seni, 2. güzel ve hayırlı bir gün. Günaydın Birtanem!

* Hem günümde, hemde gönlümde uyanan aşkıma günaydın..!

* Saçlarım ağardığı gün geldiğinde, hala sana günaydın aşkım diyeceğim. Günaydın Ömrüm.!

* Bugün Pazartesi: Sensiz uyandığım haftaların ilk günü... Günaydım Aşkım.!
Bugün Salı: Sensiz uyandığım haftaların ikinci günü... Günaydım Aşkım.!
Bugün Çarşamba: Sensiz uyandığım haftaların üçüncü günü... Günaydım Aşkım.!
Bugün Perşembe: Sensiz uyandığım haftaların dördüncü günü... Günaydım Aşkım.!
Bugün Cuma: Sensiz uyandığım haftaların son günü... Günaydım Aşkım.!
Bugün Cumartesi: Seninle geçireceğim gün...  Günaydım Aşkım.!
Bugün Pazar: Seninle geçireceğim haftaların ikinci tatil günü.. Günaydın Aşkım!
Birgün bütün haftalara beraber uyanacağımız günler için Günaydın Aşkım..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder