9/12/2021

Sevgili Olanlar İçin En Etkili İyi Geceler Sözleri Mesajları, Sevgililere İyi Geceler Aşkım Mesajları

  Hiç yorum yok
Sevgili Olanlar İçin En Etkili İyi Geceler Sözleri
Kız Sevgiliye Gece Mesajı, Erkek Sevgiliye Gece Mesajı

* Elini tutarak, gözlerine bakarak uyuyacağım günün hayali ile geceye merhaba diyorum. İyi uykular sevgilim.

* Her sensiz geçen gecemin, son gece olmasını diliyorum. Seni Seviyorum Tatlı Rüyalar Aşkım.

* Bana iyi geceler diyorsun ama... Sensiz gecem iyi geçmiyorki...

* Gözümü açık tutsam her yerde seni görüyorum uyuyamıyorum. Gözümü yumsam hayalini kuruyorum yine uyuyamıyorum. Anlayacağın gözümü açsam sen! Gözümü yumsam yine sen!

* Sensizken ne iyi bir gecem olur, nede iyi bir tatlı rüya görürüm. İyi bir gece ile tatlı rüyaları seninle olacağım zamana saklıyorum. Muck Seni Seniyorum.

* Tenim tenini özlüyor, nefesim nefesini istiyor, dudaklarım duaklarını arzuluyorken uyku benim neyime...

* Şu bahar aylarında, yanında taze çiçek kokusuyla kim uyumak istemez ki... Bir gün benim yanımdaki en güzel kokan çiçek sen olacaksın. İyi Geceler mis kokulu çiçeğim benim...!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder