9/12/2021

Sevgiliye Veda Mesajları Sevgiliye Veda Msj Sevgiliye Veda Sözleri Elveda Mesajları

  Hiç yorum yok
Sevgiliye Veda Mesajları Sevgiliye Veda Msj
Kız Erkek Sevgiliye Gerçekçi Veda Yazıları

* Bu aşk beni çok hırpaladı, kendimi toplayana kadar hoşçakal aşkım.

* Severek ayrılmak nedir bilmezdim, başıma gelene dek... Hoşçakal gözbebeğim..!

* Çok geceler hayalin benim yalnız geçen gecelerime canlılık verdi. Senden ayrılmayı istemesemde artık bitmeli... Hoşçakal!

* Sana bu kez görüşmek üzere diye mesaj atmıyorum. Çünkü bu kez sana Elveda diyorum.

* Kaprislerin sana olan sevgimi köreltti. En doğru olan artık ayrılmak. Kendine iyi bak hoşçakal.

* Bu hayatta tek sahip olamadığım sen olduğunu bildiğim için senle olan birlikteliğimize nokta koyuyorum. İkimizde daha fazla acı çekmeyelim hoşçakal!

* Sevmek zormuş, ama ayrılmak dahada zormuş! Güzel geçen günlerin hatırına bir elveda demek gerekirdi... Kendine iyi bak Elveda...!

* Tek taraflı başlayan bir aşktı, tek taraflıda biten aşk oldu. Hoşçakal...!

* Sebebini sorma, söyleyebileceğim tek kelime sadece bitti... Elveda!

* Bana senden daha çok değer veren biri ile tanıştım. Beni yalnız ben olduğum için seven... Sana yolun açık olsun diyorum Elveda..!

* Dilim lal oldu, sol tarafım kor oldu, ciğerlerim koptu ama sana hoşçakal demek zorundayım. İkimizde birbirimizi sevmeyi bildik ve ayrılma vaktinide bilmemiz gerek. Hoşçakal sonsuza dek seveceğim tek insan..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder