Sevgiliye Veda Mesajları Sevgiliye Veda Msj Sevgiliye Veda Sözleri Elveda Mesajları


Kız Erkek Sevgiliye Gerçekçi Veda Yazıları

* Bu aşk beni çok hırpaladı, kendimi toplayana kadar hoşçakal aşkım.

* Severek ayrılmak nedir bilmezdim, başıma gelene dek... Hoşçakal gözbebeğim..!

* Çok geceler hayalin benim yalnız geçen gecelerime canlılık verdi. Senden ayrılmayı istemesemde artık bitmeli... Hoşçakal!

* Sana bu kez görüşmek üzere diye mesaj atmıyorum. Çünkü bu kez sana Elveda diyorum.

* Kaprislerin sana olan sevgimi köreltti. En doğru olan artık ayrılmak. Kendine iyi bak hoşçakal.

* Bu hayatta tek sahip olamadığım sen olduğunu bildiğim için senle olan birlikteliğimize nokta koyuyorum. İkimizde daha fazla acı çekmeyelim hoşçakal!

* Sevmek zormuş, ama ayrılmak dahada zormuş! Güzel geçen günlerin hatırına bir elveda demek gerekirdi... Kendine iyi bak Elveda...!

* Tek taraflı başlayan bir aşktı, tek taraflıda biten aşk oldu. Hoşçakal...!

* Sebebini sorma, söyleyebileceğim tek kelime sadece bitti... Elveda!

* Bana senden daha çok değer veren biri ile tanıştım. Beni yalnız ben olduğum için seven... Sana yolun açık olsun diyorum Elveda..!

* Dilim lal oldu, sol tarafım kor oldu, ciğerlerim koptu ama sana hoşçakal demek zorundayım. İkimizde birbirimizi sevmeyi bildik ve ayrılma vaktinide bilmemiz gerek. Hoşçakal sonsuza dek seveceğim tek insan..!



Google+ Sayfamız

Yorum Yazın..!

Disqus Yorumları