10/06/2021

Kel Oğlan Sen Bir Aysın Ben Kara Gece Gel Derim Türkü Sözü

  Hiç yorum yok
Kel Oğlan Sen Bir Aysın Ben Kara
Keloğlan Gel Derim Şarkısının Sözleri

Kel Oğlan Rüştü Asyalının Keloğlan Aramızda Filminde 7 den 77 ye herkesin dillere dolanan şarkılarından Sen bir aysın ben kara gece gel derim isimli türkünün sözleri.

Sen Bir Aysın
Sen bir aysın ben kara gece gel derim
Bu can senin ser sefil ettim al derim
Sorsan bağın yaresinide gül derim
Şerbet diye zehirde versen bal derim
Ben bozkırım sen yağmursun gel hadi
Kuru dalım banada çiçek ol hadi
Ben ağlayım yeterki sen gül hadi
Gitme sakın kal orda biraz kal derim
Kilim gibi ser beni yola ser beni
Garip çiğdem gibide dağdan der beni
Bir Kerem'den bir Köroğlu'ndan sor beni
Anlatsınlar şu kel oğlanı bil derim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder