3/18/2013

Açıköğretim Çağrı Merkezi Telefon Numaraları Hizmete Girdi

  59 yorum
aö çağrı merkezi hizmet no
AÖF Çağrı Merkezi Telefon Numaralarından yapılan işlemler

Açıköğretim çağrı merkezi geç kalınmış bir uygulama olsada öğrencilerin yararlanabileceği güzel ve faydalı olacak bir sistem.
Bütün soru ve sorunlara öğrenciler cevap bulacakları Açıköğretim Çağrı Merkezi Numarası 444 1 026 numaralı hattı arayabilecekler.
Hergün 4 300 çağrının yanıtlandığı 444 1 026 numaralı telefonda merkez kayıt, kayıt yenileme, dikeyve yatay geçişler, sınav işlemleri, kimlik kartı, internet şifre tanımlama gibi hizmetlerde veriliyor.
Açıköğretim öğrencileri unutmayın her ne sorunuz ve sorununuz varsa; Açıköğretim Çağrı Merkezi Telefon Numarası 444 1 026'yı arayın. Bu uygulamadan yararlanın. Bu telefon numarasından herhangi bir cevap alamazsanız bu durumda sorularınız ve sorunlarınız için birde MEB'in 147 iletişim merkezi numarasını arayarak şansınızı deneyin.

Arama kutusunu kullanarak illerdeki AÖF irtibatbürosu adresleri hakkında bilgiye ulaşabilirsiniz.

59 yorum :

  1. Allah sizin belanınızı versın ıkı gundur arıyorum ulasamıyorum inşallah sizde bırgun oyle bır magdur olursunuzkı caresızlıkten napacanızı sasırırsınız Allahın belaları

    YanıtlaSil
  2. Bunasil hizmet tlf kapali

    YanıtlaSil
  3. hizmetinize sokayım ! buranın türkiye oldugunu illa belli edeceksiniz ! sözde cagrı merkezi telefonun dustugu yok ! sizi mahkemeye verıcem ! sizin yuzunuzden kayıt yapamadım ! allah belanızı versın !

    YanıtlaSil
  4. tlfn kapalı bu nasıl hizmet

    YanıtlaSil
  5. AÖF Çağrı Merkezi Telefon Numaralarının bir türlü düşmediği yönünde yorumlar aldık. Sizlere yardımcı olabilmek amacıyla AÖF Eskişehir Büro Adreslerinin bulunduğu linki vereceğiz. Umarız aradığınızı bulur ve dahada geç olmadan kayıtlarınızı yaptırabilirsiniz.
    http://bizimzaman.blogspot.com/2013/09/illerdeki-ackogretim-aof-buro-adresleri.html

    YanıtlaSil
  6. bu nasıl bi sistem ya dalga mı geçiyosunuz milletle verdiğiniz numara arama bile yapmıyor.allah cezanızı versın sizin aldığınız harçlıklar haram sıkkım olsun

    YanıtlaSil
  7. @Adsızbelkide hatlar yoğundur sınav dönemi olduğu için arayan çok olabilir..Ama tabii sistemide yoğunluğa göre geliştirmeleri lazım

    YanıtlaSil
  8. @Adsızhaklısın kardeşim sistem çok kötü maalesef

    YanıtlaSil
  9. ULAN AÇAN YOK HEP MEŞGUL YAPACANIZ İŞE

    YanıtlaSil
  10. Olum bu nasıl hizmet amk sizin yapacağınız işin kapalı bu hat arıyorum çağrı sonlandırıldı diyo kendiliğinden gelde dağa taşa küfretme şimdi

    YanıtlaSil
  11. Allah belanızı versin sizin şerefsizler! sizin yaptığınız hizmeti si... ben!

    YanıtlaSil
  12. Anadolu ünversitesi değil zulum unversitesi olmu resmen harç parasi almaktan başka bisey yapmiyolar

    YanıtlaSil
  13. allah belanızı versin şerefsiz köpekler 7 24 diyolar telefona bakan yok

    YanıtlaSil
  14. ONLARCA UMARA HİÇBİRNE ULAŞILANAMIYOR NEDİR BU BÖYLE KULLANILAN TEL YOK 444 10 26 MIYMIŞ HEP MİŞ MIŞ ZATEN..

    YanıtlaSil
  15. Allah belanixi versn

    YanıtlaSil
  16. alütfen yardımcı olurmusunuz internetten kayıt yaptım bankayada parayı yatırdım ve halen ögrenci sayfamda durum pasif görünüyor .ayrıca hiçbir telefona ulaşamıyorum


    YanıtlaSil
  17. mezun vermek istiyorsanız işi kolaylaştırın bütünleme sınavlarını yapın bizi zor durumda bırakmayın,bu konuda yapmış olduğunuz açıklamalarınız anlamsız

    YanıtlaSil
  18. Tam 3 gundur ariyorum ya dusmuyo kazara duşsede acan olmuyo madem boyle becemicektiniz niye boyle bi hizmet vermeye kalkisiyosunuz.sizin neyinize cagri merkezi kurupta insanlara yardimci olmak tamda beklenenni size yakisani yapiyosunuz yaziklar olsun...

    YanıtlaSil
  19. Bu kadar insanı mağdur etmeniz hiç hoş değil tam 1 haftadır sürekli arıyorum hatlar bir türlü düşmüyor. anlamıyorum kimseye hizmet madem vermiyorsanız neden hatlara kimse çıkmıyor. Bizim işimizi eğer halletmeyecekseniz neden bu çağrı merkezi operatör hattı var ?

    YanıtlaSil
  20. acmıyorlarkı 08502004610


    YanıtlaSil
  21. 23-24 mayısta yapılan sınav ne zaman açıklanacak acaba. 04.06.2015 te dgs başvuruları bitiyor. bu kurumların birbirinden hiç mi haberleri yok

    YanıtlaSil
  22. Böyle hizmetin ta a.g

    YanıtlaSil
  23. ben aradım açtılar valla

    YanıtlaSil
  24. 444 lu numara meşgul mu calar amk bu nasil is

    YanıtlaSil
  25. Ulan açın şu telefonu be

    YanıtlaSil
  26. ortada bir çağrı merkezi numarası var ama nedense telefon çalmıyor.Artı daha önceki aramamda ulaşmıştım fakat telefonun karşısındaki kişi not ortalamamı yanlış verdiği için lisans tamamlamaya başladığım halde,yanlış beyandan dolayı okulum iptal edildi.Şimdi bunun sorumlusu kim.Not ortalamamı düzeltmeyede izin vermiypr Atatürk ünv.Öğenciliğiniz sona erdirilmiştir diyor.Ben o telefondaki kişinin yanlış beyanından dolayı okulumdan oldum.Bununla ilgili muhatabım kim olacak benim.

    YanıtlaSil
  27. Daha önce aramıştım çağrı merkezini o zaman aktifti.Okul not ortalamamı aldım fakat telefonun diğer ucundaki kişi bana yanlış beyan verdiği için ben de otomatikmen notumu yanlış girdiğimden dolayı.Lisans tamamlama öğrenciliğime son verildi.sebep ise yanlış not ortalaması beyanı vermek.Halbuki telefonda bana ne verildiyse onu yazdım.Şu anda da telefonlara ulaşılmıyor hatta çalmıyor bile.şimdi bunun sorumlusu kim ve benim mağduriyrtime kim cevap verecek

    YanıtlaSil
  28. Üniversite harcını ödediğim halde alacak olduğum dersler sayfamda görünmüyor.Ve başka problemlerde var .444 1026 arıyorum ulaşamıyorum lanet olsun .Hakkımı helal etmiyorum.
    Yazıklar olsun.

    YanıtlaSil
  29. Merhaba aöf ilahiyat 2 den 2 dersim kaldı başka bölüme kayıt yapıp doldurabilir miyim

    YanıtlaSil
  30. maalesef günlerdir ulaşamıyorum.

    YanıtlaSil
  31. *bunlar sadece insandan para almayı biliyorlar ,yaotıkları milletı soymak ,ortada okul yok bişey yokk ulasabilecegimiz bi tel.numarası bile yokk, sınav yerlerını de ızmırın en uzak tarafları,o da ayrı bi engel BENce bunlar eğitimden cokk insanlara eziyyett için Çalı
    şiyorr**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katiliyorumm ayrica butunleme sinavlarinida kaldirdilar gecemiyoruz artikk bok gibi kaliyoruz hersene yaziklar olsun defalarca buroyu ariyorum acmiyoki kimse yada direk.hat dusuyor bunlarin yapica isin.ben saatlerce telefon elimde arayarak dolasamamki ben bu.ne ya adam gibi yapsinlar islerini okadar para aliyosunuz fakirde degilsiniz hayir anlamiyorumki iki.eleman alamiyomusunuz su telefonlara bakmalari.icin yazik yaa

      Sil
  32. ben aradım ulaştım hizmet çok kaliteli arkadaşlar yapmayın böyle

    YanıtlaSil
  33. Ya daha alacağım dersler varmış sayfamda gözükmedi bende ekleyemedim tifn açmıyolar yada sürekli meşgul şimdi bi dönem daha mı bok gbi para yatırcam ben bu ne ya hepinizden şikayetçiyim.
    Allahım belanızı versin

    YanıtlaSil
  34. Aöfün numarasını arıyorum acmiyorlar 147 yi aradım aöf ile ilgili yardımcı olamiyoruz diyorlar.İnsanı bos yere oyalamaktan baska hicbiseye yaramıyorsun aöf !

    YanıtlaSil
  35. Aöfün numarasını arıyorum acmiyorlar 147 yi aradım aöf ile ilgili yardımcı olamiyoruz diyorlar.İnsanı bos yere oyalamaktan baska hicbiseye yaramıyorsun aöf !

    YanıtlaSil
  36. Bu ne yaa acik ogretim cagri merkezi hafta sonu calismiyor boyke sacmalik mi olur allah askina sinava girecegim yeri ogrenemedim yaa

    YanıtlaSil
  37. bende sınav giriş belgesini göremiyorum.yayınlanmadımı acaba hani sınav yerlerini bir hafta önceden gidin görün diyorlardı. çalışan insanlær hfta içi nasıl izin alıp gidecek ,hafta sonuda zaten sınav var.hepsini allaha havale ediyorum.

    YanıtlaSil
  38. sınav giriş belgesine ulaşamıyorum yayınlanmadı mı acaba. hani sınav yerlerinizi bir hafta önceden gidin görün diyorlardı. çalışan insanlar hafta içi nasıl izin alacak hafta sonu da Zaten sınav var.resmen çileye dönüştürdüler anca para yatırıyoruz.para yatırırken hiç engel yok her şey çok kolay hallediliyor.

    YanıtlaSil
  39. Sizin vereceginiz hizmete sokuyum ulan bankaya parayi yatirdik her boku yaptik nerde sinava girecegim belli degil 4441026 ne *ikime yariyor

    YanıtlaSil
  40. sizin yapacagınız sisteminde ulan insan en azından bir acıklama yapar. ne sitem acılıyor ne telefonlara cevap veriliyor, herkesin işi var gücü var beyinsiz herifler

    YanıtlaSil
  41. Arkadaşlar bu numarayi arayın hemen açıyorlar. Öğrenci işleri:02223309322
    02223304121
    02223308177

    YanıtlaSil
  42. gerçekten Allah Belanızı versin ne biçim bir sisteminiz var milletinde vaktini çalıyorsunuz hiç utanma yok şikayet edilecek numarayı bile yazmamışsınız ne biçim insanlarsınız siz. Arkadaşlar öğrenci belgesi nasıl alabilirim altı üstü bunu sorucam bilen varsa yardımcı olurmusunuz teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  43. malesef aradığımız numaraya ulaşamıyoruz , sözde iletişim yolu var birde no vermişler , bukadar duyarsızlar bizlere karşı ne diyim ...YAZIKKKKKKKKKKKKKKKK

    YanıtlaSil
  44. ben boyle saçma bir çağrı merkezi göredim ne açan var ne takan el insaf

    YanıtlaSil
  45. Arkadaşlar isimsiz adı kardeşin verdiği numara 0222 330 93 22 arayın gerçekten hemen açıyorlar.Harç parası yatırıp durumu pasif görülen arkadaşlar varsa benim gibi Sistem Hatası diyorlar.Düzelecek diyorlar. Ayrıca 444 10 26 numarasına 27 dk da bağlana biliyorum:) Komik ama sabredin kapatmayın açıyolar nasipse odaaaa...

    YanıtlaSil
  46. adamlar cevap vermiyor ki arkadaş bu nasıl bi çalışma düzenidir anlamıyorum

    YanıtlaSil
  47. YEMİNLE SİNİR OLDUM HİÇ BİR NUMARA CEVAP VERMİYOR TELEFONU KIRIP ATASIM VAR BUNLARA Bİ DÜZENLEME YAPILSA İYİ OLUR

    YanıtlaSil
  48. Siktirin gidin lan her gün 4300 çağrıyı cevaplandırıyorlarmış yalancıyı şaapmıyorlar ya kaç gündür arıyorum numara bile çalmıyor kimi yiyorsunuz ipneler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8502004610 u arayın geç de olsa bağlanıyo

      Sil
  49. (0222) 330 9322 bu numara hemen acıyor bilginize

    YanıtlaSil
  50. Bu numaraya ulasamadigini soyleyenlerin tamammi karaktersiz ve sahtekardir. Ulan aksamin 9unda aradim cevap verdiler Allahtan korkun iftiraci herifler

    YanıtlaSil
  51. yazıklar olsun iftira atmayın gecenin vaktinde aradım açıyorlar böyle iftira atarak biyere varamassınız arkadaşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar insan yalan mı söylüyor amk andavalı !!

      Sil
  52. arkadaşlar iftira atmayın ben hep aradımda açıyorlar böyle iftira atarak biyere varamazsınız

    YanıtlaSil
  53. 08502004619 bu numarayı arayıp ulaşamadığım hiç olmadı , hangi numarayı arıyorsunuz bilmiyorum ama birde bu numarayı aramanızı tavsiye ederim umarım işinize yarar

    YanıtlaSil
  54. Günlerdir arıyorum akşam es kaza bağlandım 444lüye an tibariyle 56. Dakika 32. Sn deyim hala bağlancak temsilciye hikaye bunlar ya

    YanıtlaSil