9/09/2021

TED Tam Eğitim Bursu Sınavı ve Başvurusu

  Hiç yorum yok
TED
TED 10 000 Çocuğa Tam Eğitim Bursu Sınavı

Tam eğitim bursu almaya hak kazanan öğrencilerin tüm masrafları eğitim, yemek, giyim, kitap, kırtasiye gibi harcamalar ile harçlıkları karşılanıyor. Ayrıca TED yatılı öğrencilerin pansiyon giderlerinide dernek karşılıyor. Tam eğitim bursu ayrıca üniversite eğitimlerinide kapsamakta. TED okullarına 2013-2014 eğitim öğretim yılı için tam eğitim bursu sınavı 6 nisan cumartesi günü gerçekleşecek. TED tam eğitim bursu sınavına katılmak isteyen öğrencilerin 3 mart pazar gününe kadar başvuru yapmış olmaları gerekiyor.

TED tam eğitim bursuna girecek öğrencilerde aranan şartlar:
a) Öğrencilerin TC vatandaşı olması
b) 5., 6., 7., 8. veya 9. sınıfa devam ediyor olması
c) en son bitirdiği sınıftaki karne not ortalamasının 85-100 aralığında olması
d) ekonomik koşullar itibariyle maddi desteğe ihtiyaç duyması gibi kriterler aranıyor.
TED tam eğitim bursu sınavına online başvuruları aşağıdaki adresten yapabilirsiniz.
https://bursbasvuru.ted.org.tr/basvuru.aspx

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder