9/12/2021

Sevgililere En Komik Espirili İyi Gece Mesajları

  Hiç yorum yok
Sevgililere En Komik Espirili İyi Gece Mesajları
* Gecenin en siyahında elimi attığım yerdesin
Soluma dönsem ölüm, sağımda sen varsın ateşler içindeyim.

* Bu gecenin sonu gelmez bunu iyi biliyorum
Kaprisi çok, faydası yok hadi ben uyuyorum.

* Daldırdım gözlerimi siyaha, yol alıyorum beyaz dolu yarına.

* Sabah trafiğinin olmadığı bir güne uyanmak dileğiyle. İyi geceler.

* Aradığınız kişiye şuan ulaşılamıyor. Ya uyumak üzere ya da pireleri uçuşuyor.:)

* Bir biskrem versem sabaha kadar yazışır mıyız? Tamam anladım iyi geceler :D

* Bu gece göz kapaklarıma bir haller olmuş,düşüncelerim rotasından çıkmış. Seni görünce kalbim kanatlanıp uçmuş. Lanet olsun uyuyamıyorum iyi geceler.

* Yağmur aşka davet ederken, telefondaki ses hadi yat uyu diyor. E hadi nasıl iyi bir gece olursa olsun bakalım:))

* Şu an ne yapıyorsun ?
- Yatıyorum
- Yatıp ne yapacan?
- E uyuyacam
- İşte bende aynısını yapacam biliyonmu?
- Hadi uyuyalım o zaman iyi geceler.

Not: Siz değerli ziyaretçilerimiz için espirili komik iyi mesajları orjinal olarak yazılmış olup, facebook, tumblr, google + plus, Whatsapp, twitter gibi sosyal ağlarda paylaşarak bize destek verebilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder