9/12/2021

En Yeni İyi Gece Mesajları Romantik

  Hiç yorum yok
En Yeni İyi Gece Mesajları Romantik
*Akreple yelkovan buluştuğunda , hatırla beni. Bir iyi geceler fısılda uzaktan.

* Sahiden geceler seni bana fısıldayacak kadar iyi mi ?

* Ay dolunay , biz yarım.. Bir yıldız kayarsa gökyüzünde ; adına 'sen' koy.

* Bugün ay yarım, diğer yarısı sen. Bugün kalbim yarım,kalbimin yarısı sen.

* Umarım yarın güneş umutlarımız için doğar. İyi geceler sevgilim.

* Gece gibi geldin sessiz,tenha . Gündüz gibi gittin silerek geceyi , sevgili.

* Umarım bensiz geçirdiğin geceler, sana benim verdiklerimi verebiliyordur. İyi geceler.

*Sen yokken bitmiyor gece, sen varken akıp gidiyor zaman.

*Seni bulduktan sonra adım sen oldun , soyadım sevmek. Seninim ve tutkum oldun. İyi geceler prensesim.

* Yanan gece lambasının ışığı kadar ümidim olsa geceler boyu yürürdüm sana.

*Gözleri gece rengiydi. Gece gibi özeldi. Gece gibi ürkütücü güzelliği vardı. Ona her gece iyiydi...

*  Biz gündüz biçilen umutları geceden eken sevgilileriz.

* Karanlık Çöktüğünde Gece Barındırır İçinde Huzuru ve Sessizliği Ay ve Yıldızlar Ahenk İçindedir Tıpkı Biriri İçin Çarpan İki Kalp Gibi, Artık Sahne Onlarındır Sevdiklerinizle Aynı Sahnede Huzurla ve Aşkla Olmanız Dileği İle İyi Geceler.!

Not: Siz ziyaretçilerimiz için romantik iyi geceler mesajlarımız tamamen orjinal yazılmış olup Facebook, Whatsapp, Tumblr, Twitter Paylaşımlarınızla bize destek verebilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder