9/14/2021

Eurovision 2018 Yarışmasına Hangi Sanatçı Gitmeli

Eurovision 2018 Yarışmasına Hangi Sanatçı Gitmeli
2018 yılında 63. düzenlenecek olan Eurovision şarkı yarışması, 2017 yılında "Amar Pelos Dois" adlı şarkısıyla Salvador Sobral kazanmıştır. Bu nedenle 8 mayıs ile 12 mayıs 2018 tarihlerinde Portekiz Lizbon MEO Arena'da gerçekleşecek.
Türkiye'den Eurovision 2018 şarkı yarışması hakkında bir çok söylentiler var. 2018 Eurovision'a Manga katılacakmı katılmayacakmı bilmiyorum ama Manga'nın Eurovision'a katılacağı konusu söylentiler arasında yer alıyor.
En son Eurovision'a Can Bonomo'nun hiç beğenmediğim bir performansı ve şarkısı ile katılmıştı. Şahsen ben başka bir ülkenin üyesi olsam kesinlikle puan vermezdim. Yani Can Bonomo ile Türkiye'nin şansının hiç olmadığı kesin gibi birşeydi. Merak ettiğim koskoca Türkiye'yi acaba hangi akılların ortak kararıyla veya nasıl bir oylama ile Türkiye'yi temsil edebildiği... Gerçekten hiç güzel değildi. Gerçi Eurovision takipçisi biri olarak o yıl Türkiye'de Eurovision adayı olabilecek hiç bir şarkı yoktu.

Bence bu yıl gençliği, fiziği, sesi ve yorumlarıyla Aleyna Tilki. 2. alternatif ise güçlü karakteriyle, güçlü yorumuyla ve son yıllarda oldukça fazla yıldızı parlayan ve hemen hemen herkesin büyük beğenisini kazanan Sıla olmalı.
Acaba sizler ne düşünüyorsunuz? Siz Eurovision'a kimler katılsın diyorsunuz? 2018 Eurovision şarkı yarışmasına katılmasını istediğiniz sanatçı kim olmalı? Yorumlarınızı bekliyorum. Olurya belki halkın isteğine kulak verilirde halkın ortak kararı olan bir sanatçımız Eurovision'a katılır. Kazanmasa bile en azından güzel bir şarkı, güzel bir ses dinlemiş oluruz.
Can Bonomo'nun adını ilk defa Eurovision'da duydum ve bir dahada hiç izlemedim dinlemedim.
8 Mayıs, 12 Mayıs 2018 Eurovision'a bu defa sevilen beğenilen sanatçılarımız gitsin. Biz onları görmek istiyoruz.
Eurovision şarkı yarışmasına Türkiye'nin başarı kapısı ilk olarak Şebnem Paker ile açıldı.
Daha sonra Türkiye'yi başarı ile temsil eden sanatçılar; Hadise, Sertab Erener ve Manga oldu.