2/19/2021

Eylül 2021 İlköğretim Haftası Şiirleri

  Hiç yorum yok
12.09.2017 İlköğretim Haftası Şiirleri
En Yeni İlköğretim Haftası Şiirleri

2020-2021 Eğitim Öğretim yılına başladığımız bu ayda en güzel ilköğretim haftası şiirleri bizden sizlere gelsin.

OKULUMUN İLK YILINDA
Çantam sırtımda
Mutluyum okulda
İçim dışım heyecanlı
Okulumun ilk yılında

Yarınlarımın temelini
Atmaya başlıyorum
Eğitimin fenerini
Tutmaya başlıyorum

Annemin gururuyum
Babamın onuruyum
Öğretmenimin eseriyim
Okulumun ilk yılında
N.T-Ankara

TEŞEKKÜR EDERİM ÖĞRETMENİM
Her gün heyecanla doluyum
Saatinde sıramda oluyorum
Öğretmenimi selamlıyorum
Teşekkür ederim öğretmenim!

Türkçe Matematik Hayat bilgisi
Bilmediğim ne çok şey varmış
Öğretmenlerin birtanesi
Teşekkür ederim öğretmenim!
N.T - Ankara

KORKARIM
Okumaktan değil
Cahil olmaktan korkarım
Kalem tutmaktan değil
Cahil kalmaktan korkarım.
Okul yolundan değil
Yanlış yolda yürümekten korkarım
Öğretmenden değil
Eğitimsiz kalmaktan korkarım
Aydın biri olmaktan değil
Kişiliksiz biri olmaktan korkarım
N.T - Ankara

İlköğretim haftasının tüm emeği geçen ve geçecek olan saygı değer öğretmenlerimize, yarınların meyvesi olan biricik öğrencilerimize hayırlı uğurlu olmasını temenni ederim. İlköğretim haftanız kutlu olsun.
Beğendiğiniz şiiri yazdır butonunu kullanarak yazıcınızdan çıkarabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder