2/19/2021

Beni Yaşıyorsun O Avunduklarında Ayrılık Şiiri

  Hiç yorum yok
En Acı Ayrılık Şiiri Çal Kapımı
Bir çok kişinin en ummadık zamanda en olmaz zamanda ayrılık kapısını çalmıştır. Bizde o ani gelen ayrılıklara istinaden; içinde yüreğinde ayrılık acısını yaşayanlar için derin manalar taşıyan ayrılık şiiri olan Beni Yaşıyorsun o Avunduklarında şiirini sayfamızda paylaşıyoruz.
Bu şiir noter tastikli olup şarkı sözü yapılmalımıdır seçeneği ise siz değerli ziyaretçilerimizin genel isteğine bağlı olacaktır. Gerek yorumlarınızla, gerek paylaşımlarınızla ve gerekse beğenilerinizle bir çşit oylama yapmış olacaksınız. Bizde bu duruma göre şiirin şarkı sözü yapılıp yapılmama seçeneğini değerlendirmeye alacağız.

BENİ YAŞIYORSUN O AVUNDUKLARINDA
Sensiz geçen bir anı düşünmezken
Sensizlik aniden kapımı çaldı
Yokluğunda nefes bile alamazken
Hayat nefessizliğe mahkum bıraktı

Halâ bizim şarkımızı dinliyorsan
Halâ dilinde benim sözlerim varsa
Kendine itiraf bile edemiyorsun ama
Beni Yaşıyorsun o avunduklarında

Gittiğin gibi dönüşünle aniden gel
Çal kapımı hiç bir şey olmamış gibi
Çal kapımı hasretleri geride bırak
Çal kapımı umuda yelken açarak
Söz Sahibi: Hüda TOPRAK
Tarih:  15 Mayıs 2018 Salı

Hüda Toprak'ı İnstagram adresinden takip edebilirsiniz
Hüda Toprak instagram adresi: @toprakhuda
Hüda Toprak'ın telefon numarası:
Hüda Toprak'ın youtube kanalı: Hüda Toprak
Hüda Toprak'ın youtube kanalı linki https://www.youtube.com/channel/UCzoBf2FAz9U-39gXsiyAYfA

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder