12/30/2021

Gırgır Şamata Paylaşımları

  Hiç yorum yok
Gırgır Şamata  Paylaşımları
Bu gece gençlere yönelik bir içerik paylaşmaya karar verdim.
Çoğu gençlerin bazı paylaşımlarına baktım ve genelde eğlence komik gırgır ve dalga geçilmiş paylaşımlar olduğunu gördüm.
İnstagram paylaşımlarıda hemen hemen aynı içeriklere sahip.
Aklıma şöyle geldi, "galiba gençler hayatın getirdiği zorlukları, maddi manevi bunalımını, işe girebilme veya dersler sınavlar streslerini bu şekilde atıyor" diye düşündüm. Bana ne kadar katılırsınız bilemem ama benim düşüncelerim böyle...
Bende henüz instagram'da yeni bir sayfa gördüm.
Belliki çok yeni açılmış bir sayfa çok yeni bir hesap...
İnstagram adresi şöyle girgir_kosesi diye bir sayfa.
Belki gençlerin yanısıra yetişkin kişilerde biraz hayatlarında karşılaştıkları problemleri unutmaya ihtiyacı vardır.
Açıkçası girgir_kosesi instagram hesabı daha çok yeni açılmış az bir takipçisi var ama matrak bir sayfa ve gitgide dahada komik eğlenceli matrak içeriklerin olacağını düşünüyorum. Kimbilir belkide çok fazla takipçiyede ulaşabilir.
Ben bazı içeriklerine baktım genelde videolu paylaşımlar gördüm ve bazı videolar çok öncede vardı ve gördüğüm zaman eskiden güldüğüm gibi yine güldüm. Çünkü o videolardan bazılarını unutmuştum ve izleyince hatırladım.
Neyse sözü fazla uzatmayım. İnstagram hesabının üzerindeki resimden anlayabilmeniz için girgir_kosesi hesabının resmini paylaşdımki doğru yerde olup olmadığınızı anlayabilin.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder