12/30/2021

Kadınca Programını Sunan Özlem Denizmen Kimdir

  Hiç yorum yok
Kadınca Programını Sunan Özlem Denizmen Kimdir
Özlem Denizmen'in Kariyeri ve Kısa Özgeçmişi

yanılmıyorsam 1-2 hafta kadar önce Star tv'de çok güzel bir program başladı. programın adı Özlem Denizmen'le Kadınca... Kadınca programı her hafta saat 12 de pazar günleri yayınlanıyor. Kadınca programı gerek içeriği ve gerekse sunuan hanım yani Özlem Denizmen dikkatleri çekmeye başladı. Açıkçası içimden Özlem Denizmen hakkında kısa bir bilgi edinmek istedim. içimden öyle geçti. bende ufak bir araştırma yaptım ve aşağıdaki sonuçlara ulaştım. Umarım benim gibi merak edenlerin işine yarar.
Türkiye’nin finansal okur yazarlık konusundaki kanaat önderi olan Özlem Denizmen, kadınların ve ailelerin, ekonomik anlamda güçlenmelerini destekleyecek uzun soluklu toplumsal projeler üretiyor, seminerler veriyor, televizyon programı, gazete ve dergilerdeki köşe yazıları ve kitapları ile milyonlara ulaşıyor. Bu çalışmaları ile 2011’de Dünya Ekonomik Forumu’nda, ‘Genç Küresel Lider’ olarak seçilen Denizmen, pek çok uluslararası ve ulusal sosyal kuruluşun da etkin üyesidir.
Para Durumu platformu ve FODER Finansal Okuryazarlık ve Erişim Derneği’nin kurucusu olan Denizmen, Doğuş Holding Yönetim Kurulu Danışmanlığı ve Doğuş Otomotiv Yönetim Kurulu üyeliği görevlerini sürdürmektedir.

Denizmen’in bugüne kadar üç kitabı yayınlandı;
Cebinde Mucize Yarat
Kartlarınla Mucize Yarat
Bolluk ve Bereket için Yer Aç

Özlem Denizmen'in Aldığı Ödüller
Özlem Denizmen, 2011 senesinde Dünya Ekonomik Forumu tarafından Genç Küresel Liderler listesine seçilmiş.
Özlem Denizmen ile Para Durumu girişimi Özel Sektör Gönüllüleri Derneği tarafından 2011 En Başarılı Gönüllü Jüri Özel Ödülü ile ödüllendirilmiş.

Not: Biz bu  kadarına ulaştık ama eğer aldığı ödüllerden daha fazlasını bilen varsa ve net bir bilgi ise yorumlarında belirtebilirler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder