9/10/2021

Fazla Su İçmeyen Su İçirten Yöntem

  Hiç yorum yok
Fazla Su İçmeyen Su İçirten Yöntem
Su İçmenin Püf Noktası
Bol su içmenin kolay yolu yani suyu çok içmeye yarayan yöntem elbetteki var.
Çoğu kişi çoğu zaman gözünün önünde su dursa dahi, vücudun en önemli ihtiyaçlarından olan o suyu içmek aklına bile gelmez. Oysaki vücudun suya çok fazla ihtiyacı vardır. Ve vücut için su büyük önem taşır. Bazı kişilerde "su içerken sanki kendimi boğuluyormuşum gibi hissediyorum" diyerek bünyemize gerekli suyu gıdalardan aldığıyla yetinir ve suyu çok az içer. Şimdi yazacağım püf noktalar suyu şu yada bu nedenle fazla tüketmeyen kişilerin çok işine yarayacak. Ben bunu çok kişiye uyguladım ve sonuç beklediğim gibi oldu ve herkes bu yöntemle suyu çokça tüketmeye başladı.
Suyu mutlaka mavi bardakta için ve içerken o mavi bardağın içine bakarak için. O vakit suyu içerken kendinizi denizde veya masmavi bir havuzda gibi hissedip suyun zevkini lezzetini alırsınız. Ama tabi sadece mavi bardak yetmez. Önce suyu görünce canınızın su çekmesi lazım o nedenle suyunuzu daima mutlaka mavi sürahi içine koyun. Tıpkı aşağıdaki resimdeki gibi bir mabi cam sürahiye...
Bu sürahideki suyu görünce kimin canı su istemezki? bahsetmek istediğim işte bu.... İlk önce masmavi bir sürahi içinde beni iç diyen bir su görmelisiniz. Sonrada yine mavi bir bardağa koyup bardağın içindeki suya bakarak o suyu içmelisiniz. Ben evimde aşağıdaki bardaklardan kullanıyorum sizede tavsiye ederim. benim bu bardaklarımı gören ve su içme alışkanlığı kazanan yurt dışında oturan tanıdıklarımda evlerine mavi bir sürahi ile mavi bir bardak aldı.
Evet bardağımızda bu efendimmmm... Şimdi size soruyorum bu mavilikteki bardaklarda gördüğünüz suyumu içmeyi canınız ister yoksa en üstte beyaz cam bardaktamı? hangisini görünce su canınız ister?
Çevremdeki bütün tanıdıklarım mavi bardak aldı. Birde daha yeni yaşadığım bir olayı yazayım. Benim mavi cam sürahim kırılmıştı ve yenisini almalıydım çok yere baktım istediğim gibi bulamadım. Çünkü benim için mavi cam olması önemliydi. Neyse sonunda bir yerde buldum aldım. Benim sürahimi gören 5 kişi daha benim aldığım sürahiden aldı. Mavi cam sürahi... Çünkü o sürahide suyu görünce, canları su istiyor ve içiyorlarmış... Gerisini siz düşünün...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder