9/12/2021

Facebook İyi Geceler Yazıları 8 Kasım 2022

  Hiç yorum yok
Facebook İyi Geceler Yazıları 8 Kasım 2016
8 Kasım 2016 tarihinde Facebook paylaşım sitesinde en çok paylaşılan iyi geceler dilekleri, yazıları, mesajlarından göze çarpan, dikkat çeken, en manalı, en iddalı, en beğenilen, en çok beğeni alan, en çok paylaşılanlardan bazılarını siz okurlarımız için paylaşıyoruz.
Beğendiğiniz iyi geceler yazılarını önemsediğiniz herkese gönderebilir ve paylaşabilirsiniz.

Not: yayınlayacağımız iyi geceler sözlerini kimin yazdığını bildiğimiz kadarıyla parantez içinde sözün sahibi verdik. Ancak bu bilgiler yanlış ise, yazılan iyi geceler yazılarının gerçek sahibinin adını yorum kısmından yazarak bilgilendirirseniz, sözün gerçek sahibinin emeklerinin karşılığı verilmiş olur.

* Bir insanın sana verebileceği en güzel şey güvendir. Güvenle, huzurla uyuyun, İyi geceler. (Çekirdek İnanç)
* Yürüyebildiğim için, düşünebildiğim için, konuşabildiğim için, hissedebildiğim için, tad alabildiğim için teşekkür ederim. Yarın benim için çok güzel bir gün olacak ve ben yarında sadece Mutlu olmayı seçiyorum. İyi geceler mutlu düşler. (Bir yumak mutluluk)
* Yeni hafta sağlık, huzur, bereket ve bol kazançlar getirsin inşallah. Allah'a emanet olun hayırlı geceler. (Okyanus yürekli düşler)
* Ne güzel duadır: Ey benim herşeye gücü yetenim. Ey benim darda kaldığımda, kulunun sıkıntılarını giderenim.Ey benim kudretine hayran olduğum Rab'bim. Daima zorumu kolay eyle, sağlığımı daim eyle. Uzaklarımı yakın eyle. Sevgimi, rızkımı helalinden eyle. Beni sabaha sağ salim çıkarmayı nasip eyle... (bilinmiyor)
* Bu gece kalbinizden geçen tüm dilekleri ve hayaller gerçek olsun inşallah. İiyi geceler mutlu düşler. (İnadına gülümse hayata)
* Huzur evinizden hiç gitmeyen misafiriniz olsun.! İyi geceler..! (Böğürtlen kışı)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder