9/12/2021

Sevgiliyi Mutlu Eden Güzel Sözler

  Hiç yorum yok
Sevgiliyi Mutlu Eden Güzel Sözler
Sevgiliyi Sevindiren Hoşuna Gidecek Güzel Sözler

Bu gece birbirini seven, aşık olan, sevgili, sözlü, nişanlı veya evli olsun karşı cinsi mutlu edecek en güzel sözleri buram buram sevda ve aşk kokan sözleri paylaşacağım. Paylaşacağım tutkulu aşk sözlerinin sonuna iyi geceler veya günaydın ekleyerek değer verdiğiniz kişilerle paylaşabilir duygularınızı ifade edebilirsiniz.

* Gecelerimin en güzel düşü, sabahlarımın en nurlu ışıklarısın. Hayatımın en güzel, en değerli yanı olan kıymetlim Seni Çok Seviyorum..!

* Ellerimin tutamayacağı kadar uzak yerde olsanda, seni kalbimde yaşıyor ve yaşatıyorum. Bu kalp ikimizi taşıdığı sürece sen hep benimlesin. Seni Seviyorum..!

* Nasıl ki uzay sonsuz bunu biliyoruz. Tıpkı benim sana olan aşkımda o denli sonsuz ve kâinat genişledikçe sana olan sevgimde aşkımda her daim genişleyip artmakta. Seni Çok Seviyorum Sonsuzum...!

* Sana olan sevgimi kelimelere dökemem çünkü seni ne kadar sevdiğime dair henüz hiç bir dilde kelime icad edilmedi. Seni Seviyorum..!

* Sana hissettiğim sevgimi anlamak için, sevgi sözcüklerine değil, Seni delicesine seven yüreğimi dinle. Seni Seviyorum Gönül Tahtım..!

* En güzel aşk şarkısını söyleyen kalbimin ritimlerine kulak ver. SE-Nİ ÇOK A-MA ÇOK SE-Vİ-YO-RUM HEM-DE DE-Lİ-LER Gİ-Bİ...!

* Senin sevginle hergün aşk ateşinin narında yanmaya razıyım. Yeterki en az benim seni sevdiğim kadar, sende beni sev...!

* Şimdi susyorum..! Çünkü ne söylesem bana inanmayacaksın. Gün gelecek seni ne kadar sevdiğimi öğreneceksin ve sevgime inanacaksın. Lâkin o gün belkide ben olmayacağım. Seni Çok Ama Çooook Seviyorum Ömrüm...!

* Geceler boyu yanında yatarken hiç uyumadım. Sabahlara kadar seni çok sevdiğimi düşünerek, seni çok sevdiğimi bilerek, seni çok sevdiğime inanarak, hep seni uyurken izledim ve sevdim. Çünkü sana olan aşkımı ispat etmem gereken bir durum yok. Benim bilmem kâfi...

* Seninle beraberken bana lazım olan aklım bir karış havada, seni görünce gözlerim yuvasından fırlamakta, senin kokunu hissedince nefesim tutulmakta, seni öpünce dudaklarım bal kuyusunda, sana sarılınca kalbim heyecandan durmakta... Eeee daha ne deyim. Deli Gibi Seviyorum Seni..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder