12/30/2021

Müzik Dinleyerek Ders Çalışmak Başarı Sağlarmı?

  Hiç yorum yok
Müzik Dinleyerek Ders Çalışmak Başarı Sağlarmı?
Erkek Öğrenci Kız Öğrenci Ders Çalışırken Müzik Dinlemesi Dersin Akılda Kalmasını Önlermi





Müzik dinleyerek ders çalışan ders konuları aklına girermi sorusuna karşılık bir araştırma sonucunu sizlerle paylaştım.
Normalde hepimiz çocuklarımızın sağlıklı bir ders çalışma ortamı hazırlarız. Ders çalışma ortamı nasıl olurdu? Çoğunuz "sessiz sakin ortam" dersiniz. Bende kendim çocuklarıma nasıl ortam hazırlardım onu yazayım. Evet öncelikle sessiz bir ortam seçerdim. İlgisini başka yere vermeyeceği bir yer olurdu. Açık renk bir oda tercih ederdim çünkü koyu renkler çocukları karamsarlığa düşürdüğü gibi bir rehavetede yol açar bu nedenle açık renkli bir oda seçilmeli diye düşünüyorum. Televizyon kesinlikle olmayacak, bilgisayar kullanma amacı sadece ders çalışma için olacak. Benimde tercihim böyleydi.
Şimdilerde çocuklar hem müzik dinleyip, hemde ders çalışmaktalar. Birçok kişi gibi bilim insanlarıda bu konuyu merak etmiş olacakki araştırma gereği duymuşlar.
Anneler babalar müzikle ders çalışılmaz demeyin meğer çalışılabiliyormuş. Çünkü araştırmalara göre müzik dinlemek için beyinde ayrı bir bölge varmış. Yani müzik dinlemek öğrenmeye engel değilmiş. Hatta ders çalışmak için müzikler bile yayınlanmış. Ders çalışırken odaklanma müziği vs. gibi müzikler. Eğer müzik dinleyerek ders çalışan çocuğunuz varsa enstrümantal müzikler dinletebilirsiniz. Öğrenmeye engel değilmiş bu hatırlatmayı yaptıktan sonra şimdide sizlerden konu hakkındaki düşüncelerinizi bizimle yorum kısmından yazarak paylaşırsanız gerçektende müzik ders çalışırken iyimi kötümü bir çoğunluk düşüncesi öğrenmiş oluruz.
Şimdi aşağıda çeşitli enstrümanlarla ders müzikleri videoları seçtim onları yayınlayacağım beğendiğiniz müziği ders çelışırken dinleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder