12/30/2021

Her Adım Kaç Adet Kas Çalıştırır

  Hiç yorum yok
Her Adım Kaç Adet Kas Çalıştırır
Yürüyüş Anında Kaç Tane Kas Çalışır

Gün içinde farkında olmadan çeşitli sebeplerle çok sayıda adımlar atarız. Gerek okula giderken, gerek iş yerinde sağa sola koşuştururken, gerek alışveriş yaparken, gerek fatura yatırmaya giderken hatta hatta otobüse dolmuşa taksiye binerken bile adımlar atarız. Teknolojinin gelişmesiyle birçoğumuzun telefonunda adım sayarlar bile mevcut olup günde kaç adım attığımızı öğrenebiliyoruz. Peki ya her 1 adım attığımızda vücudumuzda kaç tane kas çalıştığını biliyormuyuz. Hayır, çoğumuz bilmiyoruz. Bende bilmiyordum. Yine teknoloji sayesinde bir insanın 1 adımda kaç tane kası çalıştığını öğrendim. Bu bilgiyide sizlerle paylaşmak istedim.
Araştırmalara göre bir insan ileriye doğru attığı adımda tam 54 kas çalışmaktaymış. Düşünebiliyormusunuz 1 tek adım tam 54 kası çalıştırıyor. Yani şöyle bir görüşte sunayım 1 adım atmak için 54 kas çalışarak insana hizmet ediyor.
Bizlerin belkide hiç aklına gelmediği gelemeyeceği daha nice eylemler oluyor bedenimizde ve bizler çoğunu farkında bile olmuyoruz.
Bu güzellikler için Allah'a Şükür gerekir. Şükürler Olsun Allah'a....!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder