12/30/2021

Dünyadaki En İnce Belli Kadınlar Dünyanın İnce Belli Kadınları

  Hiç yorum yok
Dünyadaki En İnce Belli Kadınlar Dünyanın İnce Belli Kadınları
İncecik Beli Olan Kadınlar İnce Beller

Birden bire aklıma acaba çok aşırı ince beli olan kadınlar varmıdır sorusu geldi.
Bir internete baktımki, meğer ince belleriyle dünya rekorları kıran kadınlar bile var. Koptu kopacak denilir ya hani, işte aynen o kadar ince bir bel. Bana kalırsa görsel açıdan hiçte hoş olmadığı gibi, bu kadar ince belli olabilmek için yapılan işlemlerde çok sağlıksızdır.
Görselleri internette görseller aldım bu nedenle hangi sitelere ait bilemiyorum. Ama içlerinden bazılarının beli bir CD kadarmış. Bu kadarınada pes doğrusu. Bana çok çirkin geldi ama sizlerin beğenisini kazanırmı bilemiyorum. Bazı resimlerin tamamını aşırı bulduğum için aşırı olan kısımları kestim. Ama bazı resimlerin aşırı olan kısımlarını kesemedim çünki belin inceliği anlaşılamıyordu.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder