9/12/2021

Evli Eşlere Sevgi Mesajları Eşe Aşk Mesajları 2022

  Hiç yorum yok
Evli Eşlere Sevgi Mesajları Eşe Aşk Mesajları 2016
Evli Birbirini Seven Aşık Eşe Eşlere 2022 Sevgi Mesajları

İster karınıza, ister kocanıza aradan geçen yıllara rağmen sevginizi, aşkınızı, saygınızı, mutluluğunuzu, bağlılığınızı, sadakatinizi, hislerinizi anlatmanın yollarından biri mesajlardır. Eşinize hissettiğiniz duygularınızı mesajla anlatırken bunu en iyi şekilde paylaşım sitelerinde paylaşmanız, eşinizi onu ne kadar sevdiğinize inandırmanın kolay ve inandırıcı yoludur. Çünkü bazı eşler, sadece söylemde kalan sözcüklere pekte inanmazlar ve illa cümlelere dökülen sevginin herkes tarafından görülmesi onları ne kadar sevdiğinize inandırabilir. Bu bilgileri verdikten sonra en yeni, en güncel, en orjinal ve ilk ağızdan çıkan eşe sevgi mesajlarından aklımıza geldiğince yazalım.

Eşe En Güzel Sevgi Sözcükleri Aşk Mesajları

* Yatağımı, yastığımı, hayatımı paylaştığım güzel yürekli eşim... Seni Çok Seviyorum..!

* İlk önce hoşlandığım kişi oldun, sonra özlem duyduğum nişanlım oldun, sonra gözümden bile kıskandığım eşim oldun, sonra yuvamı paylaştığım huzur oldun, sonra soframı paylaştığım bereketim oldun... Meğer sen benim herşeyim olmuşsun. Sensiz nefes bile alamaz olmuşum... Yıllara rağmen seni deliler gibi seviyorum...!

* Kim derdiki bu gönül birine tutulacak, kim derdiki bu yürek sevgi ile çarpacak, kim derdiki bu beden sevdiğine esir olacak... Senin için ölürüm çünki Seni çok seviyorum...!

* Nikah cüzdanı nedirki, yüreğimin nikahısın sen...!

* Evlilik bir kağıt parçasından ibaret sananlar yanılırlar... Evlilik seninle benim hayatımızın her iyi ve her kötü anında paylaşarak, birbirimizin ayrılmaz parçası olmaktan ibarettir evlilik. Eşini sadece 1 günlük değil, eşini bütün bir ömür sevebilmektir evlilik. Eşine 1 saatliğine değil, bir ömür korumak saygı duymaktır evlilik. Hayatı sadece kendin için değil, kurduğun ailenle her anın değerini kıymetini bilerek yaşamaktır evlilik. Canım eşim seni çok seviyorum...!

* Toprağa yağmur yağarsa yeryüzü yeşillenir bitkiler olur. Sen topraksın, bende yağmurum bitkiler ise bizim güzel evlatlarımızdır. Her zaman seni sevdim ve hep seveceğim aşkım..!

* Aile şereftir, aile namustur, aile birlikteliktir, aile dayanışmadır, aile onurdur, aile birlikte yaşlanandır. Sen benim hep şerefim, onurum, namusum, birlikteliğimsin ve Allah'ın izniylede beraber yaşlanacağım tek sevdiğim değer verdiğimsin. Seni seviyorum biricik eşim..!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder