9/10/2021

Pimapen Pencereler Neyle Güzel Temizlenir?

  Hiç yorum yok
Pimapen Pencereler Neyle Güzel Temizlenir?
Pimapenlerin Temizliğine Hangi Temizlik Ürünü İyi Oluyor?
Pencerelerin pimapenlerinin temizliği için ne kullanılır?
Malum bir kaç gün sonra bayram... Hanımlar şimdilerde bayram temizliklerine başladılar bazı hanımlarda "bayrama kısa süre kala yapıyım bayramda temizliğini korusun" diye bayrama sayılı gün kala başlayacaklar.
Pimapenlerin pırıl pırıl olması için hanımlar arası acaba en güzel hangi temizlik maddesi pimapenleri çok iyi temizliyor konusu bile konuşulmakta, fikir alış verişleri ve deneyimler paylaşılmakta..
Bende kendi tecrübemi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Normalde pimapenleri çoğumuz krem temizleyicilerle ovarız, durularız, kurularız. Böyle yapınca baya uzun süre temiz kalıyor.
Geçenlerde bende o malum krem temizleyiciden evde kalmadığı ve o an durum acil olduğu için kenarda köşede hiç kullanmadığım bir temizlik maddesi vardı. Marka olarak adı UZAY diye geçiyor. Pimapenler ve plastik yüzeyler için üretilmiş ama ben hiç kullanmamıştım. UZAY dediğim temizlik ürününü yeni eve taşındığımız sırada eşim almıştı fakat hiç tecrübe etmemiştim ve mutlaka pimapenide temizlemem gerekiyordu "hadi bir deneyim bakalım nasıl bir ürünmüş" dedim ve denedim. Lekeli, kirli pimapenlere UZAY denen sprey temizlik ürününden sıktım ve bezle sildim. Gerçektende sonuç çok güzel olmuştu. Hem hiç yormadan hemde çok kolay bir şekilde pimapenlerdeki kirler ve lekeler tertemiz oldu.
Bir kere deneyin derim. Marketlerde bulabilirsiniz.
Ürünün adı UZAY, fıs fıs dediğimiz şekilde yani sprey temizlik ürünü. Zaten üzerindede plastik temizleyici yada plastik yüzey temizleyici yazıyor. Deneyin edindiğiniz tecrübeyi bizimle yorumlarınızda paylaşın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder