9/10/2021

Oruçken Hiç Acıktırmayan Tok Tutan Yiyecek

  Hiç yorum yok
Oruçken Hiç Acıktırmayan Tok Tutan Yiyecek
Oruçken Tok Tutacak Sahur Yiyeceği, oruçluyu Acıktırmayan Sahur Yiyeceği

Orucun ilk günü yani Ramazan ayının birinci günündeyiz. Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar diliyorum.
Şimdi gelelim oruçken hiç acıkmamak için tok tutan yiyeceğe... Sahurda hazırlanan ve oruçken tok tutan, insanı acıktırmayan yiyecek kreptir.
Ben defalarca denedim ve tecrübe ettiğim sonucununda kesinlikle olumlu olduğunu tespit ettim.
Sahur için kişi başı mide kapasitenize göre krep yapıp yediğinizde oruçluyken akşama kadar açlık hissi duymazsınız. Ben yaptığım krepin tarifinide vereyim sizde yapın ve deneyin. Göreceksiniz kesinlikle acıktırmayan tek yiyecek olduğunu göreceksiniz.

Sahur İçin Krep Tarifi
Malzemeler:
2 adet yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağı un
Yarım su bardağı su
yarım çay kaşığı tuz

Yapılışı:
Malzemelerin hepsini iyice çırpın.
krep kavasına bıçağın ucuyla yağ koyup tavanın yağlanmasını sağlayın.
krep karışımından bir kepçe alıp yağlanan tavaya dökün
tavaya döktüğünüz krepleri arkalı önlü pişirin.
Hepsi bu kadar. Çok basit olan bu tarif sizi oruçken çok tok tutacak.

Not: pişirdiğiniz krepleri reçelle, balla, şokella ile, peynirle yiyebilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder