2/19/2021

Dağ Olsam Dayanmam Eririm -Hasretim-

  Hiç yorum yok
Aşka Hasret Olanların Şiiri Hasretim Şiiri
Sevdiğine Doyamayanların Hasret Olanların Şiiri

Hani bazen bir insanı sevmek ona olan hislerimizin yanında çok hafif kalır ya...
İşte sadece sevmek yetmediği zamanlarda, ona daha fazla hissetmek, dokunmak, koklamak, kucaklamak istenir. Ona yüreğinden gelen tüm sözleri kulağına fısıldarken kalbimizin penceresini sonuna kadar açmak isteriz.
Aşkımızı anlaması için, sevgimizi görmesi için, yanımızdayen bile sevdiğimize hasretlik duyduğumuzu anlaması için bazen kelimeler yeterli olmaz. İşte bu zamanda söyleyemediklerimizi yüreğimizden gelenleri anlatabilmek için kalemlerimize başvururuz. Çünkü dil yetersiz kalınca kalemler devereye girer. Bu şiirde öyle yazılmış bir şiirdir.

HASRETİM

Dağ olsam dayanmam eririm
Teninin tuzunu şerbet der içerim
Koynundayken ben benden geçerim
Kendime getir alev gözlü hasretim.

Ellerim bedeninde dolaşırken
Heyecanlanır terler dökerim
Dudağından aşkı yudumlarken
Bırak kanayım bal dudaklı hasretim.

Gece yetmez gündüze taşırım
Anlık değil bir ömür yaşarım
Ne verirsen o kadara razıyım
Seninle olmak ayrıcalık hasretim.
Yazan: N.T
Tarih: 10 Eylül 2008
Şiirimiz noter tastiklidir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder