2/19/2021

Renkli Dünyanın Siyahıyım -Kahretsin-

  Hiç yorum yok
Aşık Olduğu İçin Kahredenin Şiiri
Bir Kere Sevenin Sevmiş Bulunanın Şiiri

Sevgi bazen ansızın gelir ve sevdiğimizede seveceğimizede pişman oluruz. Ama sevmişizdir bir kere...
Sevenin sevdiğini sabırla beklemesi bazen sabrı taşırabilir. O kişiye yani sevdiğine ulaşma çabaları var olur.
Bu şiirde aşkı tadanın dünyası bir başka renk oluyor aşk güzel olduğu kadar acıda veriyor. Aşk kimi zaman şiirdeki gibi kahrettiriyor. Herşeye göğüs gerdirebiliyor. Aşk böyle mucizevi bir duygudur.

KAHRETSİN

Renkli dünyanın siyahıyım
Küme küme bulutta yağmurum
Bu hale ben nasıl geldim
Sevdim seni kahretsin

Sana gelen yolun yolcusuyum
Kavuşmaktır tek umudum
Aşkı içtim yudum yudum
Sevdim seni kahretsin

Ben bu yükü omuzladım
Sevda yolunda takıldım
Alev alev yandım durdum
Sevdim seni kahretsin
Yazan: N.T
Tarih: 7 Ekim 2006
Şiirimiz noter tastiklidir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder