2/19/2021

Yazı Kışı Var Dünyanın Ben Baharı Yaşamadım

  Hiç yorum yok
Sevdiğinden Ayrılan Sevdiğini Bekleyenlerin Şiiri
Aşkını Gönlünde Bekleyenin Şiiri Gönül Sokağı

Sevdiği birinin gidişinin ardından hayatı bir azaba dönen, sevdiğinin geri geleceği umuduyla her geçen gün yüreğindeki sevgiyi besleyen ve günden güne artan çoğalan sevgisini sevdiği kişiye vermek isteyen aşık kişinin şiiri.
Bu şiir noter tastikli olup Hüda Toprak isimli solist bestelemiştir.

GÖNÜL SOKAĞI

Yazı, kışı var dünyanın
Ben baharı yaşamadım
Gittiğin günden bu yana
Gönül sokağımda yalnızım

Fallar baktım papatyadan
Sevgi topladım tarladan
Sunmak için pınarımdan
Gönül sokağımda bekledim

Hep bir umutla yaşadım
Avuçlarımda yüreğimi tuttum
Sana vermek için aşkım
Gönül sokağımda bekledim.
Yazan: N.T
Hüda Toprak - tarafından bestelenmiştir

Hüda Toprak'ı İnstagram adresinden takip edebilirsiniz
Hüda Toprak instagram adresi: @toprakhuda
Hüda Toprak'ın telefon numarası:
Hüda Toprak'ın youtube kanalı: Hüda Toprak
Hüda Toprak'ın youtube kanalı linki https://www.youtube.com/channel/UCzoBf2FAz9U-39gXsiyAYfA

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder