2/19/2021

Aldım Elime Kalemi Seni Yazayım Dedim -NEYLEYİM-

  Hiç yorum yok
Ruhen Sevenin Aşk Şiiri NEYLEYİM
Ruhun Aşık Olması Ruh Severmi?

Evet ruh sever tıpkı kalbin sevdiği gibi...
Sevgisini tarif edemiyorsa bir insan, bu onun ruhen sevmesinden kaynaklanır.
Kalbin sevmesi ne kadar acı çektirirse, ruhun sevmeside bir o kadar acı verir.
Kalpten sevenin aklı başında olur ama ruhen sevenin aklı başından gider.

NEYLEYİM

Aldım elime kalemi,
Seni yazayım dedim.
Gönlüm sustukça sustu,
Elim varmadı neyleyim!

Cehenneme düştüm sandım,
Yandıkça bir daha yandım.
Yağmur yağdı üstüme
Gönül kor olmuş neyleyim!

Seni, şarkılarda yaşadım.
Seni, sen olmadan tattım.
İnan, bu bedeni yakardım,
Lâkin, ruhum sevdi neyleyim!
Yazan: N.T
3 Haziran 2006
Şiirmiz noter tastiklidir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder