9/12/2021

2022 Sevgilime Sevgiliye Sevgililere Romantik 2022 Yeni Yıl Yılbaşı Kutlama Özel Mesajları

  Hiç yorum yok
Sevgililere Romantik Yılbaşı Kutlamak için Özel Mesajları
Aşkıma Aşıklara Kız Sevgiliye Erkek Sevgiliye 2022 Yeni Yıl Yılbaşı Özel Kutlama Mesajları Sözleri Duvar Yazıları

* Bir umut olsun yeni yılın ilk dakikaları, bir umut olsun günün ilk ışıkları, bin mutluluk olsun 2015 yılı.! Hayırlı Seneler Aşkım..!
* Bu yılbaşı mesajlarım seninle olacak ama seneye birlikte yeni seneyi karşılayacağız..! Seni Seviyorum İyi Seneler...!
* 2022 yılına bir yanım eksik giriyorum çünkü yanımda değilsin.! Mutlulukları paylaşacağımız bir yeni yıl diliyorum..!
* Kalabalığın içinde yalnızlığı yaşamak buna diyorlarmış meğer. Çevremdeki kalabalığa bakma birtanem. Sen Olmayınca ben yalnızlık duyuyorum. Seni Seviyorum Hayırlı Yeni Seneler Aşkım.
* 2022 Yeni Yılda, her sene olduğu gibi seninle bir ömür paylaşmayı diliyorum. Yeni Yılın Kutlu Olsun..!
* Geçen yılların ardından konuşmak yerine 2022 Yılının bize ne katacaklarını konuşmak istiyorum bu yeni yılda...! Nice birlikte yeni yıllar diliyorum..!
* Elini bana uzatırda avucunu açarsan, oraya bir çiçek koyarım. Yanağını bana uzatırsan oraya sadece bir öpücük koyarım. Yüreğini bana açarsan, oraya kalbimi koyarım. Tüm ruhumla seni seviyorum..! Nice yeni yılları mutluluk dolu yaşamanı diliyorum. Hayırlı seneler..!
* 2022 yılının ilk saniyesinde dışarı çık ve gökyüzüne bak. Eğer bir tek yıldız görürsen bilki o benim. Sana göz kırparken mutluluk diliyor olacağım. Canımın içinin yeni yılı kutlu olsun..!
* Nar tanem, Elma şekerim.! Daima cıvıl cıvıl şen ve daima mutlu olmanı diliyorum. Hak ettiğin tüm mutluluklar senin olsun. İyi Seneler...!
yeni yıl mesajları 2022 , 2022 yeni yıl mesajları kısa, yeni yıl mesajları güzel, yeni yıl mesajları anlamlı, yeni yıl mesajları komik, yeni yıl mesajları sözleri, en güzel 2022 yeni yıl mesajları sözleri, sevgiliye 2022 en güzel yeni yıl kutlama mesajları

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder