9/12/2021

En Güzel Orjinal 2022 Yeni Yıl Mesajları

  Hiç yorum yok
En Güzel Orjinal 2017 Yeni Yıl Mesajları
2022 yeni sene mesajları, 2022  yeni yıl mesajları, 2022 en güzel mesajlar, 2022 sevgiliye yeni yıl mesajları, 2022 dostlara yeni yıl güzel mesajlar, orjinal 2022 yeni yıl yazıları, yeni yıl kutlama mesajları 2022 , 2022 yeni yıl kutlama yazıları notları...

Evet yıl 2021 ve 2022 yılına sadece kısa bir süre kaldı..
Şimdiden sevdiklerimize yollayabileceğimiz en güzel yeni yıl mesajlarını didik didik etmeye aramaya başladık bile...

Yeni yılda bütün temennimiz ülkemizde barış huzur birlik ve beraberlik içinde bir değil bin yıl diliyoruz. Daha sonra bütün ziyaretçilerimizin yeni yıllarını kutluyor sevdikleri ve sevenleriyle değil bir yıl, sağlıklı sıhhatli bir ömür diliyoruz.

Şimdi sizler için sevdiklerinize, değer verdiklerinize, aşık olduğunuza, önemsediğiniz akrabanıza, yanınızda olan dostunuza 2021 yılına girerken yollayabileceğiniz en güzel ve daha çok yeni orjinal ve ilk ağızdan çıkma yeni yıl kutlama mesajları yazdık. Umarız beğenir ve paylaşırsınız. Sevgi paylaşıldıkça çoğalır...

2021 YILI YENİYIL KUTLAMA MESAJLARI YAZILARI
* Ruhumun nihavent makamı, gönlümün bam teli, ömrümün aşk şarkısı yeni yılın kutlu olsun..!

* Google amcaya "sevdiğimin yeni yılını hangi sözlerle kutlarım" diye sordum. Google Amcada bana "yüreğinden geçen sözlerle kutla" dedi. Oysaki yüreğimde sana olan sevgimi anlatabileceğim kelimeler bile anlatamaz. Sonunda tek cümle belkide en iyisidir dedim. Seni Çok Seviyorum Mutlu Seneler..!

* Hayatımın daima en önemli anında, fikrine, bilgisine, tecrübesine en ihtiyaç duyduğum anda yanımda olan bütün dostlarımın yeni yılını kutlarım. Hepiniz iyiki varsınız ve iyiki benim dostlarımsınız... Gönül dolusu sağlık ve mutluluk sizlerle olsun..!

* En çaresiz olduğumu düşündüğüm anlarda yalnız olmadığımı hissettiren can dostumun gelecek olan 2022 senesi onun mutlu, huzurlu, sağlıklı ve en verimli yılı olmasını dilerim..! Mutlu Seneler Güzel Yürekli İnsan..!

* Hayatta yaşamak için ihtiyaç duyulan nefes kadar, hayatı mutlu yaşamak için gerekli olan Allah'ın bana bahşettiği güzel sevgili ailem yeni yılınız kutlu olsun..!

* Elimi uzattığımda tutabileceğim bir elin var olduğu bildiğim, hayatın yorgunluğunda sırtımı yaslayabileğimi bildiğim, gözlerimden yaş aktığında mutlaka bir mendilin uzatılacağını hissettiğim, mutlu olduğum anlarda mutluluğumu en az, benim adıma, benim kadar mutlu olan tüm dostlarımın yeni yılını en içten en samimi duygularımla kutlarım...!

* Aşkım! 2022 yılına el ele, göz göze, diz dize birlikte girmek istiyorum. 2021 yılının son dakikalarını bana ayırırmısın? Çünkü yeni yıla nasıl girersen, tüm yılı öyle geçirirsin derler. Bende tüm yılı seninle el ele, göz göze, dizdize bir arada olmak istiyorum. Yeni yılın kutlu ve mutlu olsun..!

* 2022 yılına girerken kalıcı olması için hediye almak istedim. Bu alyansı yeni seneye girdiğimiz anda parmağına takacağım. Çünkü bundan sonraki bütün yıllar sen benimle, bende seninle kalıcı hayat sürmek için. Nice güzel ve mutlu senelerimize Aşkım..!

* Mesafelerin olması gönül bağımızı etkileyemeyecek kadar yetersiz kalır. Can Dostum! Tüm içtenliğimle ve dostum olmanın gururuyla yeni yılını kutlarım.! Daima gönlünde olduğumu, Daima gönlümde olduğundan biliyorum. Ailenle ve Sevdiklerinle Nice Güzel, Sağlıklı, Sıhhatli, Mutlu Yıllar Dilerim...!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder