9/12/2021

Manalı Anlamlı 14 Şubat 2022 Sevgililer Gününe Özel Sözler Mesajlar ve Video

  Hiç yorum yok
14 Şubat Sevgililer Gününe Özel Sözler Mesajlar ve Video
14 Şubat 2022 Sevgililer Gününe Özel videolu Sözler Mesajlar

2022 yılının en güzel, manalı, anlamlı, duygusal, gerçek düşüncelerle sevgililer günü mesajları, üniversite öğrencilerinden geldi. Üniversiteli öğrencilerin 14 şubat sevgililer günü mesajları, özlü sözleri, kutlama yazıları videoda ve aşağıda yazılı olarak verilmiştir.

Sevgililer Günü 2022 Yeni Mesajlar
* Sevgilim, ilk gördüğüm an bıraktım kalbimin sana. Kalbimin içinde küçük bir dünya yarattın ve beni o dünya içinde o günden beri mutlu hep mutlu ettin. Bu dünyamızda ikimizin ömrünün mutlu aşk dolu ve sağlıklı geçmesi dileğiyle canım sevgilim. Sevgililer günün kutlu olsun!

* Beni tamamlayan, diğer yarım. Gözlerinde tattığım yüzümü güldüren içime işleyen bu duyguyu bana ömür boyu yaşat ilk günkü gibi. Sevgililer günümüz kutlu olsun!

* Bok mu vardı girdin hayatıma ama iyi ki girdin sevgililer günümüz kutlu olsun..!

* Her anımda yanımda olan güzel ruhuyla yüreğimi kamaştıran, bakışlarımı güzelleştiren iki gözüm, özüm. Seni seviyorum sevgililer günümüz kutlu olsun..!

* Seni ilk gördüğüm akşam can çekiştim çırpınırcasına gözlerinde. Her hareketinin rüzgarı oldum an an.. Yeri geldi gülüşün oldum yeri geldi gözyaşın. Gözlerinin ayna gibiydi baktığımda kendimi gördüğüm. Ve ben kendimi hiçbir aynada bu kadar güzel görünmemiştim. ben sende yeşil olmayı sevdim sevgilim. Ben sende atan kalp olmayı sevdim. Acısını çekercesine sonucunda gelecek olan mutluluğun. Ve iyiki diyorum. İyi ki sevgilimsin. Seni çok seviyorum..!

* Gözlerin vardı bakmak için delirdiğim. Gülüşün vardı ömrümü vereceğim. Bir ben vardı o da zaten sensin:) sevgililer günün kutlu oldun sevgilim..!

* En güzel zamanlarımın parçası, en zor zamanlarımın ilacı. Yaralarıma merhem, düşüncelerime ışık olan canım sevgilim. Beraber mutlu yıllara..!

* Yüreğinin Sıcağında ısındığım,ruh eşim. Tebessümlerimin sebebi. Kainatım. Seni seviyorum cümleleri az kalır sana. Ne desem tarif edemem varlığınla verdiğin mutluluğu. İyiki sevgilimsin. Hep öyle kal.!

* Sadece şefkatle bakan bir çift göz, sadece sıcacık sevgimle dolan bir kalp istedim. Ama aşkın böylesine yakıcı olduğunu bilmezdim. Beraber yanmakta olduğumuz dünyada sevgililer günümüz kutlu olsun..!

* Ben seninle ben oldum, seninle büyüdüm seninle olgunlaştım. En çocuk yanlarımı seninle yaşadım,en mutlu günlerimi seninle gördüm. En hasta zamanlarım da nazımı tek sana çektirdim. Ve ömrümün geri kalanını da seninle geçirmek hayalini kuruyorum sevgilim. Sevgililer günün kutlu olsun.

* Allahın verdiği en güzel hediye şuan mesajımı okuyor. Beraber mutlu yarınlara canım sevgilim..!

* En güzel bizim sevgimiz, en özel bizim günümüz, sevgililer günümüz kutlu olsun..!

* En kötü günümüz bugün gibi olsun sevgilim. Birbirimize en güzel sözleri söylediğimiz gün olsun. Sevgililer günümüz kutlu olsun..!

* Kaybettiğim yolumu, yitirdiğim değerleri, sarsılan güvenimi kazanmayı, yıkılan hayallerimi onarmayı seninle buldum. Bu hayatta benden çalmayıp, bana birşeyler veren, en güzel, en samimi kutlamayı hak eden canım sevgilimin SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLU OLSUN.!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder