2/19/2021

- İyileşmek İstiyorsan Bu Numarada Beni Tıkla Şarkısının Full Sözleri

  Hiç yorum yok
İyileşmek İstiyorsan Bu Numarada Beni Tıkla Şarkısının Sözleri
Başın Ağrırsa Salla Yerinden Kalkta Fırla İyileşmek İstiyorsan Bu Numarada Beni Tıkla Şarkı Sözünün Tamamı

Bir öylesin bir böyle neyin var bana söyle
Ağlamayan bebeğe süt vermezler bu böyle

Çok mahsun birisin öyle cicisin nazar değmesin
AmaN aman dur bir dinle bak bir şeyin varsa
Çekinme utanma benim olmasanda gizli gizli
Çevir durma

Başın ağrırsa salla yerinden kalkta fırla
İyleşmek istiyorsan bu numarada beni tıkla

Bir ordasın bir burda boş yere kafan yorma
Herşeyin fazlası zarar bu işler seni yorar

Akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine
Biraz deli ol dünya senin kahrını çeksin

Bak şunu sana yazdım bunu al sakın kaybetme
Derdine derman olan bir numara var içinde.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder