2/19/2021

Yaralıyım Yaralı Senden Ayrı Kalalı Şarkısının Full Sözleri

  Hiç yorum yok
Yaralıyım Yaralı Senden Ayrı Kalalı Şarkısının Sözleri
Yaralıyım Yaralı Senden Ayrı Kalalı Çok Zoruma Gidiyor Senden Ayrı Kalalı Şarkı Sözünün Tamamı

Seninle hayatı cennet sanırdım
Melek gibi görüp koşardım sana
Sıcak nefesinden hayat alırdım
Her şeyim sendin ne yaptın bana

Hayatımı yıkan kalbimi kıran
Her gün ağlatan sen oldun
Kurşunu sıkan arkamdan vuran
Yüreğimi yakan sen oldun

Yaralıyım yaralı senden ayrı kalalı
Çok zoruma gidiyor başkasının olalı
Yaralıyım yaralı senden ayrı kalalı
Çok zoruma gidiyor başkasının olalı

Mutluluğu bana hep sen verirdin
Gözlerimde yaşı gelip silerdin
Kollarına alıp sarılıp bana
Sevgilimsin benim diye söylerdin

Hayatımı yıkan kalbimi kıran
Her gün ağlatan sen oldun
Kurşunu sıkan arkamdan vuran
Yüreğimi yakan sen oldun

Yaralıyım yaralı senden ayrı kalalı
Çok zoruma gidiyor başkasının olalı
Yaralıyım yaralı senden ayrı kalalı
Çok zoruma gidiyor başkasının olalı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder