10/06/2021

Keloğlan Rüştü Asyalı Uyan Aykızım Sultanım Türküsünün Sözleri

  Hiç yorum yok
Rüştü Asyalı Uyan Aykızım Sultanım
Kaloğlan Rüştü Asyalı'nın Filmde Söylediği Aykızım Sultanım Uyan Uyan Türkü Sözü

Çok sevdiğim Keloğlan serisinden olan filmde usta oyunculardan Rüştü Asyalı'nın, insana değişik duygular veren yorumuyla UYAN AYGIZIM SULTANIM türküsünün sözleri.
Türkünün sözleri çok güzel olmasada müziği ve yorum ve Rüştü Asyalı'nın farklı ses tınısıyla sebebini bilmiyorum ama ben seviyorum. Belki benim gibi düşünenlerde vardır.

Aygızım Sultanım

Uyan güzel aç gözünü
Dinle aşıkın sözünü
Vermişim sana özümü
Benim aykızım sultanım
Uyan uyan şş uyan yav
Uyan uyan...
Vuruldum sana düşümde
Hem baharım hem kışımda
Bir sevda şu kel başımda
Benim aykızım sultanım
Hadi be uyan artık hadi
Uyan
Uyan uyan...
Sen sultasın ben bir kelim
Bağlı ayağımla elim
Sevdim seni durmaz dilim
Benim aykızım sultanım
Uyan uyan haydi uyan
Uyan uyan uyan uyan..
Uyanmıyo ya.....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder