10/06/2021

Kadınlar Erkeklere Hangi Yalanları Söyler? Kadınların Erkeklere En Çok Söylediği Yalanlar?

  Hiç yorum yok
Kadınların Erkeklere En Çok Söylediği Yalanlar
Kadınlar İşine Gelmediği Durumlarda Erkeklere Hangi Yalanları Söyler?

Halk arasında en çok yalanı erkekler söyler diye bilinir. Ancak yapılan araştırmaya göre kadınlarda hiç masum değil bu konuda...
Araştırma sonucunda kadınlarında erkeklere karşı söylediği bir çok yalan tespit edilmiş.
Kadınlar erkeklere karşı en çok kullandıkları yalanlar sırayla şöyle;
1- Başım ağrıyor
2- Senden başka kimseyi çekici bulmuyorum
3- 10 dakikaya kadar ordayım.
4- Telefon sesizdeydi o yüzden duymadım
5- Bu akşam sevdiğim bir kız arkadaşımda kalcağım aşkım
6- Sana kesinlikle yalan söylemedim söylememde...
7- Seninle ayrılsakta seni hala seviyorum
8- Bütün bunları ilk defa seninle yaşıyorum
9- Sen benden daha iyilerine layıksın
10- Konuşmak istemiyorum
11- Annen elbette istediği kadar bizde kalabilir
12- Benim için para önemli değil
13- Hem ucuz aldım hemde taksit yaptırdım
14- Benim için dış görünüşün önemli değil
15- Annem seni çok seviyor
16- O benim akrabam boştan yere sinirlenme
17- Birlikte olduğun erkekler içinde en çok seni sevdim
18- Birşey yok
Kadınlar en çok bu yalanları söylermiş. Katılırmısınız bilmiyorum ama bazıları bana pekte doğru tespit değil gibi geldi...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder