5/11/2014

Başbakan ve Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu Arasındaki Tartışmanın Detaylı Videosu

  Hiç yorum yok
Başbakan ve Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu Arasındaki Tartışma
Başbakan ve Feyzioğlu Arasındaki Sözlü Tartışma Videosu

Danıştayın 146. kuruluş yıldönümü nedeniyle düzenlenen törende Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu aşağıdaki sözlerle konuşmasına başladı ve gelişme farklı sonuçlandı.

Metin Feyzioğlu
"Bombalanmış boşaltılmış köyler, kayıplar...
Çocuklarını bekleyen Cumartesi anneleri, eşlerini babalarını bekleyen var diye bizdeciler ve sessiz çığlıkçılar...
Bitirdim, bitirdim, bitirdim. Ama şunu söylemeden bitirmeyeceğim. Varsın yürekleri taşlaşmış olanlar, daha önce yaptıkları gibi yine kızsın sözlerime. Ben Ülkemin Cumhurbaşkanına, Başbakanına, İktidar ve ana muhalefet partileride, tüm siyasi partiler ve milletvekillerine sesleniyorum. Bu sessiz çığlığı duyalım. İlk sırada özel görevli mahkemelerin sebep olduğu maduriyetler olmak üzere, bu sorunları yarından tezi yok el birliği ile giderelim. Sözlerimi bitirirken, Cumhurbaşkanlığı seçimi sürecinin 76 milyonunun Cumhurbaşkanını seçtiği"

ve işte o an olanlar oldu... Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, "1 saattir sen konuşuyorsun" diyerek Feyzioğlu'na tepkisini gösterdi.
Başkan ve Feyzioğlu arasında şu sözler geçti
Feyzioğlu- kızmayın başbakanım güzel birşey söylüyorum
Başbakan - neyi güzel konuşuyorsun
Feyzioğlu - neyi yanlış söyledim başbakanım
Başbakan - Baştan aşağı yanlış konuşuyorsun
Feyzioğlu - burda çok yapıcı konuşma yapıyorum
Başbakan - Böyle bir edepsizlik olmazki
Feyzioğlu - efendim edepsizlik yapan ben değilim sayın başbakanım
Başbakan - sen kendin yapıyorsun
Başbakan - yalan konuşuyorsun hep
Başbakan - Ne anlatıyorsun
Başbakan - Van'da neler yapıldığından haberin var mı?
Feyzioğlu - 76 milyonun Cumhurbaşkanını seçiyoruz. Bu Cumhurbaşkanımızın huzur içerisinde 76 milyonu kucaklamasını öneriyorum. Seçim sürecini, bu sürece uygun yürümesini arzu ediyorum ve bir kısmıda belki burda olan adayların birbirini kucaklayarak güzel bir seçim dönemi yaşamasını diliyorum.  Ben edepsizlik yapmadım, kimseyede edepsizlik yapıyorsun demeyi kendime yakıştırmam sayın başbakanım lütfen, lütfen çok yapıcı bir konuşmaydı.
Başbakan -siyasi konuşuyorsun
Başbakan - bu saygısızlıktır
Feyzioğlu - çok yapıcı konuşmaydı sayın başbakan
Başbakan - Hukuksal bir hakkı yok
Feyzioğlu - Efendim yasal hakkımız vardır
Başbakan - Maalesef bir tüzük ile böyle bir şeyi sürdürebiliyor
Feyzioğlu - Sayın başbakanım bir cümlesin hakaret yoktur size.
Arada geçen konuşmaları tam olarak aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz. video kaynağımız sondakika
Başbakan ve Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu Arasındaki Tartışmanın Detaylı Videosu konulu video teknik sorunlardan dolayı sayfamızdan kaldırılmıştır.
Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder