9/12/2021

Üstün Zekalılar Öğretmenliği Mezunu Resmi Özel İş İmkanları Nedir?

  Hiç yorum yok
Üstün Zekalılar Öğretmenliği Mezunlarının çalıştığı kurumlar
Üstün Zekalılar Öğretmenliği Meslek Bilgisi, Üstün Zekalılar Öğretmenliği Mezunu Nerelerde Çalışır? Nerelerde İş Bulabilir?

Üstün Zekalılar Öğretmenliği bölümü puan türü YGS-6 dır.

Üstün Zekalılar Öğretmenliği Bölümünü Tercih Edenlerde Olması Gereken Özellikler Nelerdir?
Sözel ve sayısal yeteneği gelişmiş, sosyal bilimlere özellikle psikolojiye ilgili, düşüncelerini başkalarına açıkta aktarabilen, dikkatli, işine özen gösteren, insanlarla iyi iletişimi olan, sevecen, hoşgörülü, sabırlı, öğrencilerin duygu ve düşüncelerini anlayabilen kişiler olmaları gerekmektedir.

Üstün Zekalılar Öğretmenliği Bölümünde Okutulan Dersler Nelerdir?
Üstün zekalılar için müfredatın farklılaştırılması, fen ve teknoloji laboratuar uygulamaları, trafik ve ilkyardım, bilgisayar, öğretim ilke ve yöntemleri, yaratıcılık ve geliştirilmesi, sanat eğitimi, üstün zekalı ve yeteneklilere duyuşsal eğitim, drama, Cumhuriyet tarihi Türk edebiyatı gibi dersler görülür.

Üstün Zekalılar Öğretmenliği Mezunlarının Resmi ve Özel Çalışma İşe Girme Alanları, İmkanları Meslekte İlerleme
Üstün zekalılar öğretmenlerinin büyük çoğunluğu Milli eğitim bakanlığına bağlı okullarda sınıf öğretmeni olarak atanırlar. Ayrıca bilim ve sanat merkezi adı altında üstün zekalı öğrencilerin eğitim aldıkları özel eğitim kurumlarında çalışma imkanlarıda vardır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder