1/02/2014

7. Sınıflar İçin Taktir Teşekkür Hesaplama, 7. Sınıf Öğrencileri Online Taktir Teşekkür Hesaplaması

  Hiç yorum yok
7. Sınıf Online Taktir Teşekkür Hesaplama
7. Sınıfta Taktirmi Teşekkürmü Alacağım Taktir Teşekkür Hesapla

Öncelikle bütün öğrencilere hayatlarında ve eğitimlerinde başarılar diliyoruz. 15 gün tatiline yani 2013-2014 eğitim öğretim yılının yarı yıl tatiline geri sayım yaşadığımız bu günlerde, eğitimde başarı haricinde öğrencilerin en merak ettiği şey ise "karne notlarıma göre acaba taktir veya teşekkürmü alacağım" konusu vardır.
Doğal olarak merak etmekteler. Ama şunuda belirtmek isterizki asıl önemli olan Hangi bilgiyi, ne derece anlamışız. Önemli olan elbetteki bu oluyor. Hiç sınavda sen taktir veya teşekkür almışsın denmiyor. Sen neyi ne kadar öğrenmişsin deniliyor ve buda sınavlarda bilgi birikiminin ne kadar olduğu ile alakalı birşey. Zaten bir konuyu çok iyi öğrenmiş olan öğrenci ya taktir alacaktır yada teşekkür. Eğerki bir öğrenci taktir veya teşekkür alamıyorsa "tüh taktiri kaçırdım, tüh teşekkürü kaçırdım" diyeceğine o tühleri "tüh ben acaba hangi konuyu iyi anlayamadım" diye kendi kendine sorsa bu daha doğru olur.
Bu kısa yazımızdan sonra gelelim taktirmi yoksa teşekkürmü alacaksınız bunun hesaplamasına. Öğrenciler için aşağıda 7 sınıf öğrencilerinin taktir teşekkür online hesaplama adresine girip, taktir teşekkür hesaplamasını yapabilirsiniz.
http://www.eokul-meb.com/7-sinif-takdir-tesekkur-hesaplama-55982/

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder