9/12/2021

Orjinal En Yeni 14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları, 2022 sevgililer Gününe Mesajlar

  Hiç yorum yok
Orjinal 14 Şubat Sevgililer Günü Mesajları
2021 Yılında 14 Şubat Sevgililer Gününe Özel Mesajlar

Yazımıza başlamadan önce tüm seven ve sevilenlerin sevgililer gününü kutluyoruz. Sevgililere seviyeli güzel yıllar dileriz.

14 Şubat 2021 Sevgililer Günü Çok Özel Mesajlar:
*Yâr bende, Yaren bende. Gerisi teferruat. Aşkımın Sevgililer Gününü Kutlarım!
*Ben Güzele Güzel Demem diye bir söz vardı. Bir güzel varki, onun özelliği benim sevgilim olmasıdır. Güzelim En Güzel Günler Bizim Olsun!
*Yüreğimi aşkıyla yakanım..! Seni sadece sevgililer gününde değil, Seni; her an, her dakika düşünürüm ve bir ömür boyu yanımda kal isterim. Yüreğimi yaktığı gibi, söndürecek olanda ancak sensin. Seni Seviyorum Sevgililer günümüz kutlu olsun.!
*İçime hasreti, gözlerime yaşı, kendimi unutturan, nefesimi 2 kişilik aldıran, uykuyu yok saydıran, yemekten aştan uzaklaştıran, vücuduma ateşler döküp, soğuk terler döktüren, her bir azamı titreten, benden bir mecnun yaratan GÜZEL! İlk Sevgililer günümüz kutlu olsun!
*Sevgilim; Hayatı tek kişilik yaşardım, şimdi ise her yerde, her an, her dakika sen yanımdaymışsın gibi... Artık hayatı iki kişilik yaşamaya başladım. Seni Seviyorum 14 şubat sevgililer günümüz kıtlu olsun!
*Aşkım! bedence yanımda olamasanda üzülme. Sen manen benim yanımdasın, hatta biliyormusun? Sen benim ruhumdasın..! 14 Şubat sevgililer günümüzü kutlarım!
*Aşkım! Sevgilim! Hayatım! Özelim! En özelim biriciğim.. Seni çok seviyorum ve sevgililer günümüzü kutluyorum!
*Aşkım! Bana 14 şubat sevgililer günü için hediye alma... Benim için maddiyat değil maneviyat çok daha değerlidir. Başbaşa bir yemek yesek, seninle geçen bu güzel dakikaların maddi karşılığı hiçbir zaman olamaz. Seni Seviyorum! Sevgililer Günümüz hep özel ve Hep kutlu olsun!
Tüm sevgililere yazabileceğimiz mesajlar bu kadar yani bizden bu kadar:)) Gerisi size kalmış. Bu mesajları süsleyerek kendinize göre düzenleyipmi kullanırsınız yoksa olduğu gibimi kullanırsınız? sevdiğinize telefonlamı mesajlarsınız? Sevgilinize hediye alıp hediyenin içine notmu düşersiniz? facebook duvar yazısı yoluylamı mesaj verirsiniz bilemeyiz. Bunların kararını siz vereceksiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder