9/12/2021

En Özel Sevgiliye En Özel En Anlamlı 2022 Yeniyıl Mesajı, En Güzel 2022 Manalı Yılbaşı Yazıları

  Hiç yorum yok
yeni yıl kutlama 2014
 Özel Sevgiliye En Güzel Sevgi Dolu Yılbaşı Mesajları

Merhaba ziyaretçilerimiz, Sevdiğiniz ve değer verdiğiniz tüm özel kişilere telefonla, facebook duvarında, Twitter da kısacası her türlü iletişim aracıyla yeni yıl mesajlarını sayfamızda sizler için yayınlayacağız. Daha önceden sayfalarımızda çeşitli ve tamamen orjinal olan mesajlardan bir derleme yaptık. Sizlerde mesajların yani yazıların sonlarına mutlu yıllar, nice yıllara, nice senelere gibi cümleler koyarak sevgi dolu mesajlarınızı, sevgi dolu yeni yıl mesajı haline getirebilirsiniz. Bu mesajları sadece sevgililer değil, eşine, nişanlısına, özel kıldığı insana, değer verdiği kişiye kısacası herkes, herkese gönderebilir. Nice Mutlu Seneler Dileriz.

Kalbime giriş var ama çıkış yok aşkım. Bunu bilerek kalbime gir.

Aşkından viran olan kalbimi gül bahçesine çevirecek kişi yalnız sensin aşkım.

Bu karamsar ve yalan dünyada, tek aydınlık ve gerçek olan yalnızca sensiz birtanem.

Gözüm herşeye tok ama kalbim aç. Kalbimin açlığı sensin. Gel gönlümde doysun.

gönlümün Leyla'sı yalnız sensin. Bende senin aşkına esir olan mecnunum.

Sevdiğim sana bir mektup yazdım. Zarfın içine yüreğimi koydum. Zarfı aşkımla mühürledim. O mühür tek senin ellerinle açılır, Bu aşık ancak senin evet demenle mutlu olur.

Bir gün 24 saat ama ben seniz bir saniye bile yaşamıyorum. Sensiz nefesim kesiliyor hayat benim için bitiyor. Benimle olduğun an sadece yaşadığımı anlıyorum. Hep benimle kal aşkım.

Sığındığım tek liman aşk için çarpan yüreğindir.

Seni sevmek alev gözlerinde kaybolmak gibidir. Seni Sevmek Teninin Kokusunda Savrulmak Gibidir. Seni Sevmek Sıcak Bedeninde Erimektir. Seni Sevmek Seni Severken Ölmek Gibidir.

Aşkın Beni Öyle Yaktıki, Cehennem Ateşleri Bir Zerre Kalır.

Seni O kadar Çok Seviyorumki, Yüreğinde Yıllarca Hapis Yatmaya Razıyım.

Unutmak İsterken Birçok Şeyi, Asla unutamayacağım aşk yaşadım. Ummadığım Anda Girdin Yüreğime. Sen Gitsen Bile, seni Sensiz Yaşamaya Devam Ederim. Çünki Delice ve Karşılıksız Sevdim Seni.

Yıllarca Değecek Birine Vermek İçin Yüreğimi Avuçlarımda Tuttum. Ve Sen o Yüreği Çaldın.

Ahirette Cennetle Mükafatlandırılacaksam, Senin Olmadığın Cennet Bana Cehennem Gibi Olur.Sen Varsan Eğer Herşey Seninle Anlam Bulur.

İç Dünyam Dediğim Kalbim Öyle Büyükki! Ve Kalbimin Heryeri Sen ve Senin Sevginle Dopdolu.

Aşkım! Ben Gecenin Karanlığını Senin Gözlerinde Gördüm ve Sevdim. Ben Güneşi Senin Bedeninde Gördüm ve Sevdim. Ben Sonsuzluğu Seni Sevdiğim Zaman Sevdim. Ben Ayrılığı Sana Kavuşacağım Zaman Sevdim. Ben Baharları Sana Aşık Olduğum Zaman Sevdim. Ben Gülleri Bana Tebessümle Baktığında Sevdim. Kısacası Ben Hayatı Yalnız Seninle Sevdim.

Cantanem! Sen Seni yalnız Seninleykenmi Seviyorum Sanıyorsun. Ben Seni Sensizkende Seviyorum ve Daimada Seveceğim..!

Kalbimin Yaşadığı ve Yaşattığı Tek Aşkı..! Benim Varlığımı Bilmesende, Beni Hiç Görmesende, Benim Yanımdan Bile Geçmesende ve Seni Ne Kadar Sevdiğimi Hiç Bilmesende, Bir Ömür Hep Seni Seviyor Olacağım. Sen Benim Bana Bile Sır Olan Sevdiğim Aşık Olduğum Tek İnsansın..!

Aşkım! Hayatta Hep Kaybettim. Ama Bu Hayatta Tek Kazancım Yalnız Sensin..! Sen Benim Yaşantımda Tek ve En Değerli Ödülümsün...! Seni Seviyorum..!

Aşka Kumar Gözüyle Bakanlar Birgün Gelir Kaybeder. Birtanem Aşkımız Sonsuz Olsun Diye Ben Sana Hep Kaderim ve Ömrüm Diye Baktım. Seni Çok Seviyorum..!

Sevgilim..! Seni ve Aşkımızı Kalbimde Muhafaza Etmeyi Bildiğim Kadar, Seni Delicesine Sevsemde, Bana Yaptığın Yada Yapacağın Hatalarında Seni ve Aşkımızı Kalbimden Söküp Atmayı Bilecek Kadarda Gururluyum.

Kalbime Zorla Girmek İstiyorsan Şunu Peşin Söyleyim. Bu Kalbe Zorla Giren, Çıkmak İstediğinde Çok Daha Zor Biçimde Bedel Ödeyerek Çıkmak Zorunda Kalır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder