10/20/2013

Sevgiliye En Güzel Gece Mesajı

  Hiç yorum yok
Sevgiliye Gece Mesajı
Sevgiliye Gece Mesajı

Sevgiliye en çok geceleri romantik mesajlar yazılır. Seni Seniyorum iyi geceler sevgilim diyebilmek için çeşitli yazılar sözler mesajlanır.
Bizde aşağıda "seni seviyorum iyi geceler aşkım" veya başka güzel sözlü yazılardan bir demet sunduk. Umarız beğenirsiniz.

* Yürek yangınım iyi uykular, tatlı rüyalar..!

* Bir öpücük gül yanaklarına, bir öpücük kiraz dudaklara ve bir öpücükte o güzel gözlere kondurup iyi geceler diliyorum sana..!

* Uyumak bizim için ayrılık değil... Rüyalarımızdada beraberiz. İyi ve huzurlu uykular canım..!

* Şu telefon ve bilgisayar iyiki icad olmuş:))) yoksa sana nasıl iyi geceler diyebilirdimki. Seni seviyorum tatlım iyi uykular.!

* Sana iyi uykular aşkım diyorum ama bunu tek ben biliyorum. Çünkü seni yüreğimde yaşatıyor ve yaşıyorum. İyi geceler gizlediğim sevdam..!

* İyi uykular demek isterdim ama bak sabah oluyor en iyisi günaydın diyeyim.:)))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder