2/19/2021

Biliyorsun Bir Zamanlar Sözlerini Kim Yazdı ve Beste Kimin Biliyorsun Bir Zamanlar Sözleri

  Hiç yorum yok
Biliyorsun Bir Zamanlar Sözleri
Biliyorsun Bir Zamanlar Şarkısını Kim Yazdı Biliyorsun Bir Zamanlar Şarkısını Kim Besteledi

"Biliyorsun Bir Zamanlar Seni Ne Çok Seviyordum"  şarkısının söz ve bestesi Alaaddin Şensoy'a aittir.

 "Biliyorsun Bir Zamanlar Seni Ne Çok Seviyordum" şarkısını seslendiren sanatçılar; Emel Sayın, Nalan Altınörs, Adnan Şenses, İnci Çayırlı, Yeşim Salkım, Gülay.

"Biliyorsun Bir Zamanlar" şarkısını seslendiren başka profesyonel sanatçılar olduğunu bilen ziyaretçilerimiz varsa, yorumlarında belirtlemeleri halinde müzik bilgisine katkıda bulunmuş olacaklardır.

Biliyorsun Bir Zamanlar Seni Ne Çok Seviyordum Sözleri:
Biliyorsun bir zamanlar seni ne çok seviyordum
Kederinle üzülüyor , sevincinle gülüyordum

Göz göze gelmek istemem
Yüzünü görmek istemem
Seninle gülmek istemem
Ellerle aldattın beni

Beraberce gezdiğimiz o yerlerden kaçıyorum
Kederlerden uzaklaştım , şimdi neşe saçıyorum
Göz göze gelmek istemem
Yüzünü görmek istemem
Seninle gülmek istemem
Ellerle aldattın beni

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder