2/19/2021

Oy Akşamlar Akşamlar Sözlerini Kim Yazdı ve Beste Kimin Oy Akşamlar Akşamlar Sözleri

  Hiç yorum yok
Oy Akşamlar Akşamlar Sözleri
Oy Akşamlar Akşamlar Bağlar Gazeli Türküsünü Kim Yazdı Oy Akşamlar Akşamlar Türküsünü Kim Besteledi

"Oy Akşamlar Akşamlar" Türküsü söz ve beste Anonim bir eserdir.
Oy akşamlar akşamlar yine geldi akşamlar türküsünü pek çok sanatçı seslendirmiştir. Bu türküyü seslendiren sanatçılardan biri Olgun Şimşek'tir
"Oy Akşamlar Akşamlar" türküsünü seslendiren başka profesyonel sanatçılar olduğunu bilen ziyaretçilerimiz varsa, yorumlarında belirtlemeleri halinde müzik bilgisine katkıda bulunmuş olacaklardır.

Oy Akşamlar Akşamlar Avşar Güzeli Sözleri:
Oy akşamlar akşamlar
Yine geldi akşamlar
Evli evine gider
Bağlar gazeli
Garip nerde akşamlar
Avşar güzeli

Al beni beni sar beni beni yar değil misin
Beni bu sevdaya salan sen değil misin

Sevdi aldattı beni
Güldü ağlattı beni
Gittim kölesi oldum
Bağlar gazeli
Götürdü sattı beni
Avşar güzeli

Yar beni beni sar beni beni yeşil yeşil yapraklar
Saramazsam sarsın seni kara topraklar

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder