9/22/2013

Eğitime Tabi Olan Aday Memurlar Hangileridir

  Hiç yorum yok
Aday Memur eğitimi
Aday Memurlar Hangi Hangi Eğitime Tabidir?

Aday memurlarının tabi oldukları eğitim 657'nin 55. maddesinde şöyle yer almıştır.
" Aday olarak atanan memurların önce bütün memurların ortak vasıfları ile ilgili temel eğitime, bilahare sınıfları ile ilgili hazırlayıcı eğitime ve staja tabi tutulmaları ve Devlet memuru olarak atanabilmeleri için başarılı olmaları şarttır. Temel eğitim ile hazırlayıcı eğitim aynı kurumda yapılır. Eğitim süreleri, programları, değerlendirme esasları ve hangi kurumların sorumluluğunda yapılacağı ve diğer hususlar Başbakanlıkça hazırlanacak bir yönetmelikle düzenlenir." 
hükmü ile 657'nin 55. maddesinde yer almaktadır. Bu hükümlere göre aday memurken 3 eğitim düzenlenmekte. Bunlar; temel, hazırlayıcı eğitim ve staj'dır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder