9/10/2021

Karıncalardan Kurtulmanın Kesin Çözümü Nedir

  3 yorum
Karıncalara çözüm
Evi İstila Eden Karınca Sürüsünden Öldürmeden Kurtulmanın Pratik Çözümü

Evin bir bölümünü yada tamamını istila eden karıncalardan kurtulmanın pratik yolu var. Pek çok insan limon, çamaşır suyu gibi nesnelerle karıncaları uzaklaştıracağını sanmış olup aksine karıncalar her türlü maddeye yine gelmiştir. Ve sonunda çareyi karınca tozu ile karıncaları öldürmekte denemişler. Fakat karıncaları öldürmek doğanın ekolojik dengesini bozmaktan ayrıca günahada girmekten başka bir işe yaramaz. Gelelim evimizi istila eden karıncalardan kurtulmanın pratik yoluna. Karıncalardan nasıl kurtulabilirim diyenlere, bildiğimiz talk pudrasını öneriyoruz. Eskiden bebeklerin altlarının pişmesini önlemek için kullanılan bebe pudralarından. Karıncaları görüğünüz bölgelere talk pudrası dökerseniz, karıncaları öldürmeden evinizden uzaklaştırmanız mümkündür. Tabiki temizliğede önem vermeniz gerekecek, yemek artıkları, açıkta duran yiyecekler sadece karıncaların gelmesini değil haşerelerinde gelmesi için davetiye olur. Bu nedenle bu gibi temizliklere önem verilmeside gerekir.
Bir konuyada dikkat çekmek isteriz. Karıncaların; son yıllarda keneleri yok ettiği uzmanlarca ispatlanmış durumda. Karıncaları asla öldürmeden, uzaklaştırmak için sadece talk pudası dökmeniz kesin çözüm olacaktır.

3 yorum :

  1. Hiç birşeye yaramıyor.

    YanıtlaSil
  2. Yeni taşındığım evimdeki karıncalardan kurtulmak için doğal olan her yolu denedim. Yazılanların hepsini ama hiç bir işe yaramadı. çamaşır suyu, sarımsak, tarçın, pudra, sirke, sabun, limon, tuz, kahve telvesi daha neler neler. Kırmızı biber sarımsak falan filan bir sürü karışım yaptım sıvı şekilde onu da sıktım her yere. evim buram buram sarımsak koktu. sadece bir gün engelledi karıncaları. sonra başka yerden çıktılar. Banyoda karıncanın ne işi olur ya. dolabıma kıyafetlerime kadar girdiler. işten eve gidesim gelmiyordu. Evden taşınmayı göze almıştım artık.

    Son çare olarak kimyager bi arkadaşın yaptığı karışımı aldım. Allah'ım şükürler olsun. Nihayet kurtuldum. evimde her yerde vıcık vıcık karınca geziyordu. Doğal diye kendi yaptığım karışımlar da öldürüyordu. Bir de ölüsünü temizlemek midemi bulandırıyordu artık :(( iş yerindeki arkadaşıma da aldım o karışımdan. Tanıdığım, aynı sıkıntıyı yaşayan herkese söylüyorum tavsiye ediyorum. Çok aileyi kurtardım bu karıncalardan :) Bu karışım karıncanın gelmesini engelliyor ve uzun süre de etkili. Sıvı, kokusuz renksiz, leke de yapmıyor. İstanbul Fatihten bir kutusu 10-15 TL idi benim aldığımda. İki kutu aldım bir kutusu kaldı onu da 3-4 ay sonra sıkacağım evin her yanına. İsteyen olursa bana bu mail adresinden ulaşabilirsiniz aslangocum@hotmail.com Elimden gelen yardımı yaparım. Yeter ki kurtulalım evimizdeki istenmeyen canlılardan. Karafatma , bit, pire, kara sinekte de etkiliymiş.

    YanıtlaSil